• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

اظهاراتم در مناظره‌ها نظر شخصی بود/ سیاسیون اخلاق را رعایت کنند

  • کد خبر : 947
  • 30 مرداد 1392 - 7:38
اظهاراتم در مناظره‌ها نظر شخصی بود/ سیاسیون اخلاق را رعایت کنند

نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری یازدهم با تأکید بر اینکه انتخابات به پایان رسیده و باید فضای همدلی در کشور حاکم شود، گفت: مواضع بنده در انتخابات کاملاً فردی و نظر کارشناسی بنده در آن زمان بود. علی‌اکبر ولایتی یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ادعایی که توسط یکی […]

نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری یازدهم با تأکید بر اینکه انتخابات به پایان رسیده و باید فضای همدلی در کشور حاکم شود، گفت: مواضع بنده در انتخابات کاملاً فردی و نظر کارشناسی بنده در آن زمان بود.

علی‌اکبر ولایتی یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس ادعایی که توسط یکی از سیاسیون اصلاح‌طلب درباره سخنان ولایتی در مناظره‌ها مطرح شده است را به شدت تکذیب کرد و اظهار داشت: مواضع بنده در انتخابات کاملاً فردی و  به عنوان نظر کارشناسی بنده در آن زمان بود و هیچ هماهنگی قبلی صورت نگرفته بود.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات به پایان رسیده و باید فضای همدلی در کشور حاکم شود، گفت: سیاست‌های هسته‌ای را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و همه باید تابع  آن باشیم. برخی با طرح چنین مباحثی در صدد اختلاف‌افکنی بین اصولگرایان هستند.

ولایتی در پایان همه سیاسیون به ویژه طراحان چنین ادعاهایی را به رعایت اخلاق توصیه کرد.

به گزارش فارس، احمد پورنجاتی نماینده مجلس ششم و از اعضای حزب مشارکت در گفت‌وگویی با یک هفته‌نامه اصلاح‌طلب، اظهارات علی‌اکبر ولایتی در مناظره‌های انتخاباتی را کمکی به گفتمان رقیب اصولگرایی دانسته و اشاره کرده این اظهارات، نه یک تصادف بلکه ناشی از تدبیری عقلانی بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.