• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
10

تامین زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی خرم‌دره

  • کد خبر : 1070
  • 30 مرداد 1392 - 18:47
تامین زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی خرم‌دره

خرم‌دره- خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تامین زیرساخت‌های لازم از جمله برق و آب و آسفالت راه فاز دوم از برنامه‌های در دست اقدام شهرک صنعتی خرم‌دره است. به گزارش خبرنگار مهر،علی اصحابی ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان حوزه صنعت و معدن شهرستان خرم‌دره برنامه‌های در دست اقدام شهرک صنعتی […]

خرم‌دره- خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تامین زیرساخت‌های لازم از جمله برق و آب و آسفالت راه فاز دوم از برنامه‌های در دست اقدام شهرک صنعتی خرم‌دره است.

به گزارش خبرنگار مهر،علی اصحابی ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان حوزه صنعت و معدن شهرستان خرم‌دره برنامه‌های در دست اقدام شهرک صنعتی خرم‌دره را تامین زیرساخت‌های لازم از جمله برق و آب و آسفالت راه فاز دوم اعلام کرد.

وی با اشاره به بدهی بهای زمین واحد‌های تولیدی اظهار داشت: واحدهای تولیدی در صورت مراجعه و پرداخت اصل بدهی از پرداخت جرایم معوقه معاف خواهند شد‌.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه گفت: شهرستان خرم‌دره از نظر میزان اشتغال از سهم اشتغال استان در رتبه چهارم قرار دارد.

معصومی اولویت‌بندی صنایع شهرستان خرم‌دره را از برنامه‌های در دست اقدام اداره کل صنعت و معدن استان زنجان اعلام کرزدوافزود: امیدواریم پس از اخذ نتایج لازم در زمینه رتبه‌بندی و صنایع مناطق مختلف استان بتوان با سهولت بیشتری به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه از مدیران صنعت و معدن و شهرک‌های صنعتی استان خواستار توجه ویژه در زمینه حل مشکلات تسهیلات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرم‌دره شد‌.

رحیم نوری‌پور با اشاره به وجود زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: وجود راه آهن‌، آزاد راه، جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت از ظرفیت‌های موجود برای توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

وی افزود: وجود شهرک صنعتی ۴۰۰ هکتاری واقع در شمال شهر خرم‌دره که از امکانات لازم از قبیل آب و برق‌، گاز‌، مخابرات و تصفیه‌خانه برخوردار بوده و نیز برگزاری همایش روزی برای خرم‌دره با حضور سرمایه‌گذاران خرم‌دره‌ای مقیم سایر شهرستان‌های کشور موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی و شهرستان به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی خرم‌دره چندین واحد صنعتی بزرگ‌، متوسط و تعدادی واحدهای صنعتی کوچک فعالیت می‌کنند که با فعالیت این تعداد واحد تولیدی برای هزاران نفر شغل ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برخی از اقدامات و برنامه‌های حمایتی مجلس و دولت از بخش صنعت و تولید کشور گفت: چنانچه واحدهایی در زمینه تولید و صنعت از تخصص و تجربه و سرمایه اولیه برخوردار نیستند، مسئولان با تامل و دقت بیشتری با آنان برخورد کرده و از صاحبان متعهد و واجد شرایط دراین زمینه حمایت بیشتری شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.