• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

تشکیل انجمن ملی کشمش ایران در استان زنجان

  • کد خبر : 1051
  • 30 مرداد 1392 - 16:00
تشکیل انجمن ملی کشمش ایران در استان زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: انجمن ملی کشمش ایران در استان زنجان تشکیل می‏شود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تولید، فرآوری و صادرات کشمش ایران اظهار داشت: آنچه که امروز ما به آن نیاز داریم قدری ملاحظه در حوزه صادرات […]

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: انجمن ملی کشمش ایران در استان زنجان تشکیل می‏شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تولید، فرآوری و صادرات کشمش ایران اظهار داشت: آنچه که امروز ما به آن نیاز داریم قدری ملاحظه در حوزه صادرات است.

وی با اشاره به اینکه امروز اهمیت صادرات بر هیچ یک از دولت مردان کشور پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: موضوع افزایش صادرات غیر نفتی مبحثی است که از آن نمی‏توان به راحتی گذشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه برخی از تصمیم‏گیری‎ها و دستورالعمل‏ها کار و عرصه را برای صادرات سخت‏تر کرده است، تصریح کرد: صادرات مزیت‏های مختلفی چون ارز آوری و اشتغال دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور، صادرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: صدور کالاهای کشور به سایر کالا و مصرف آن توسط مردم کشورهای مختلف بیانگر نماد اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

جمیلی با بیان اینکه در برخی از رسانه‏ها و مطبوعات مشاهده می‏شود که انتظار خلق حماسه اقتصادی از دولت وجود دارد، ادامه داد: برای خلق حماسه اقتصادی در کشور توجه به بخش خصوصی و مردم بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه تا مردم در صحنه حضور نیابند حماسه اقتصادی اتفاق نمی‏افتد، یادآور شد: اشتغالزایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به عنوان یکی از مراکز تولید کشمش در کشور مطرح است، اذعان داشت: نباید نقش و جایگاه تولید کشمش در استان نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با رویکرد توسعه کشاورزی و توسعه صادرات به موضوع صادرات کشمش پرداخته است، ابراز داشت: انجمن ملی کشمش ایران نیز در حاشیه همایش تولید، صادرات و فرآوری کشمش تشکیل می‏شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.