• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

رونمایی از نماد شیطان در ارومیه!!! + عکس

  • کد خبر : 965
  • 30 مرداد 1392 - 8:03

ضرب‌المثل گل بود و به سبزه نیز آراسته شد این بار یک نمونه بارز در ارومیه پیدا کرده است. «اُبِلیسک» ستونی با قاعده چند ضلعی و رأس هرمی است که ظاهراً سمبل «اُبِلیسک» در زمان حضرت ابراهیم علیه‌السلام هم وجود داشته است، لذا پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الهی نماد شیطان را […]

ضرب‌المثل گل بود و به سبزه نیز آراسته شد این بار یک نمونه بارز در ارومیه پیدا کرده است.

«اُبِلیسک» ستونی با قاعده چند ضلعی و رأس هرمی است که ظاهراً سمبل «اُبِلیسک» در زمان حضرت ابراهیم علیه‌السلام هم وجود داشته است، لذا پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الهی نماد شیطان را به صورت «ابلیسک» می‌سازد و آن را رمی می‌کند، تا با این عمل تمام اوهامی را که تا امروز هم ادامه یافته است، طرد کند، این نماد، امروزه در میدان‌های بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا ساخته شده و مردم هرروز به گِرد آن می‌چرخند! این درحالی که سنگ بنای «ابلیسک» از مصر باستان باقی و در شهرهایی نظیر سیسیل،‌ پاریس، لندن، نیویورک و سزاریا در قسمت اشغال شده فلسطین نصب شده است.

ضرب‌المثل گل بود و به سبزه نیز آراسته شد این بار یک نمونه بارز در ارومیه پیدا کرده است، همین چند روز پیش از بی همتی مسئولین برای نماد سازی در ارومیه سخن گفتیم و این بار از بی خیالی شان می‌خواهیم بگوییم.

در شیخ تپه ارومیه و در باند پائین ساختمانی در حال ساخت است که بی شک توجه تمام همشهریانی را که درآن مسیر تردد می کنند جذب می کند.چند روز پیش در طبقه آخر این ساختمان یک گنبد احداث گردیده و نکته جالب نمادی است که بر روی آن قرار گرفته است،این نماد همان گونه که در بالا توضیح داده شده است به عنوان نماد شیطان شناخته می شود و حالا سر از شهر ما در آورده است.

مسئولین محترم که جابجایی یک دیوار در هر ساختمانی را در عرض چند هزارم ثانیه می فهمید و بررسی میکنید حالا چه شده که از کنار این موضوع به راحتی گذشته اید؟

منبع: اروم نیوز

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.