• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
17

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/استقلال ۱ – بوریرام ۰ پیروزی نه چندان قاطع استقلال در آزادی / ۲۷ شهریور امید دیگر ایرانی در تایلند / خلیج فارس؛ شعار طلایی هواداران ایرانی

  • کد خبر : 1086
  • 30 مرداد 1392 - 22:21
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/استقلال ۱ – بوریرام ۰ پیروزی نه چندان قاطع استقلال در آزادی / ۲۷ شهریور امید دیگر ایرانی در تایلند / خلیج فارس؛ شعار طلایی هواداران ایرانی

خسرو حیدری زننده تک گل دیدار رفت تیمهای استقلال تهران و بوریرام تایلند در ورزشگاه آزادی خوش درخشید ، ولی دقایق وقت اضافی هم نتوانست به تیم استقلال برای رسیدن به گل دوم کمک کند. به گزارش  گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران مسابقه تیمهای فوتبال استقلال تهران و بوریرام تایلند از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه […]

خسرو حیدری زننده تک گل دیدار رفت تیمهای استقلال تهران و بوریرام تایلند در ورزشگاه آزادی خوش درخشید ، ولی دقایق وقت اضافی هم نتوانست به تیم استقلال برای رسیدن به گل دوم کمک کند.
به گزارش  گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران مسابقه تیمهای فوتبال استقلال تهران و بوریرام تایلند از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.
* خسرو حیدری نخستین گل این دیدار را وارد دروازه بوریرام کرد.

** حاشیه های  ورزشگاه قبل از بازی در حالی که نزدیک به ۲ ساعت به آغاز دیدار رفت استقلال ایران و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده بود، بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

هواداران استقلال   با سر دادن شعارهایی،  دو قهرمانی‌شان در آسیا   را به رخ پرسپولیسی‌ها می‌کشیدند. آن‌ها همچنین امیر قلعه‌نویی را به شدت تشویق کردند.شماری از هواداران پرسپولیس برای تشویق استقلال به ورزشگاه آمدند  ولی کُری می‌خواندند.

بیشتر هواداران در فضای سبز بیرون از ورزشگاه مشغول استراحت بودند تا با خنک‌تر شدن هوا وارد مجموعه ۱۰۰ هزارنفری شوند.

این بار هم بازار سیاه بلیت وجود داشت و برخی بلیت‌ها را با قیمت دو برابر واقعی می‌فروختند.

۴ – ۵ هوادار تایلندی هم در ضلع شمالی ورزشگاه نشسته‌اند.

ناظر AFC ساعت ۱۸ وارد زمین شد و آخرین شرایط چمن ورزشگاه و دیگر موارد لازم برای برگزاری مسابقه را بررسی کرد.

** خلیج فارس؛ شعار طلایی هواداران ایرانیتماشاگر ان در ورزشگاه آزادی  با  شعار خلیج فارس ایران استقلال قهرمان را در آزادی سر می‌دادند.

کی‌روش در ورزشگاه/مدیر عامل پرسپولیس در حمایت از استقلال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حمایت از استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد.
محمد رویانیان با مهدی تاج و علی امیری و فتح اله زاده به خوش و بش پرداخت.

مهدی تاج ، امیر عرب، دکتر نوروزی، شاهرخ بیانی، در جایگاه vip حضور دارند.

علی فتح‌الله‌زاده بین نیمه با برخورداری یکی از اعضای حراست وزارت ورزش به صحبت پرداخت.
کی‌روش و سیموئز در مورد عملکرد تاکتیکی استقلال و بوریرام با یکدیگر صحبت می‌کردند.

هواداران استقلال بین دو نیمه  از کی‌روش   می‌خواستند تا مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کند. سرمربی تیم ملی به هواداران استقلال با لبخند نگاه می‌کرد.
استقلال با اقتدار نیمه دوم را آغاز کرد

تعدادی از هواداران استقلال که در زیر جایگاه خبرنگاران مستقر شده‌اند با یکدیگر دچار درگیری و زد و خورد شدند، نیروی انتظامی در این ماجرا وارد عمل شد .
 در اواسط نیمه دوم وقتی بازیکن بوریرام قصد ضربه کرنر را داشت بطری آبی از سوی هواداران درون زمین پرتاب شد به همین خاطر داور بازی نزد ناظر مسابقه رفت و به او گوشزد کرد .
در صحنه‌ ای از بازی امیر قلعه‌نویی به کمک داور اعتراض کرد که داور چهارم به او تذکر داد.

** نگاهی کوتاه به وضعیت دو تیم استقلال و بوریرام تایلند

استقلال 

تیم استقلال تهران در گروه D این رقابت‌ها قرار دارد.

استقلال ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در بازی‌های مرحله گروهی تجربه کرده است.

آبی پوشان تهرانی هم در دیدار رفت و هم برگشت مقابل تیم العین به پیروزی دست پیدا کردند. همچنین این تیم، الهلال عربستان را هم شکست داد و از سد الریان نیز گذشت.

شاگردان قلعه نویی با قطر مساوی کرده و در یک دیدار نیز مقابل الهلال، نتیجه را واگذار کردند. با مجموع ۱۳ امتیازی که استقلالی‌ها بدست آوردند، توانستند صدر جدول گروه D را از آن خود کنند.

استقلالی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی نیز با تیم الشباب امارات بازی داشتند که در یک مرحله آنها را بردند و در مرحله بعدی نیز به تساوی با آن‌ها رضایت دادند.

حالا نیز مردان آبی پوش در حالی به مصاف تیم تایلندی می روند که با توجه به خانگی بودن دیدار رفت، کسب امتیاز بسیار مهم و حیاتی است.
بوریرام اگرچه شاید در ابتدا حریف چندان دشواری به نظر نمی‌رسید اما حضور مهره‌های خارجی و اغلب توانمند در آن چهره دیگری از این تیم نشان داده است.

بوریرام 

تیم بوریرام نیز در گروه G قرار دارد. این تیم حالا حریف ما در مرحله یک چهارم نهایی است در حالی که شرایط بسیار متفاوتی نسبت به ما دارد.

ایران ۴ برد، یک تساوی و یک باخت در مرحله گروهی داشت در حالی که بوریرام تنها یک برد داشت و با ۴ تساوی و یک باخت خود را به مرحله یک هشتم رساند تا یک قدم بزرگ نیز در مسابقات این مرحله بردارد و تیم بنیاد کار ازبکستان را در مرحله رفت ببرد و در مرحله بعد نیز آن را متوقف کند تا امشب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، حریف تیم ملی کشورمان باشد.

یکی از نکات خاص در مورد بوریرام حضور بازیکنان خارجی به خصوص اسپانیایی در این تیم است؛ بازیکنانی هم چون گونزالس- پاتینیو، ردوندو- هررو- پومپا و بروکال…

** دیگر دیدارهای مرحله رفت یک چهارم نهایی

به غیر از دیدارهای استقلال- بوریرام، سه دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود.

کاشیوا ریسول ژاپن- الشباب عربستان، گوانگژو چین- لخویا قطر، الاهلی عربستان- سئول کره جنوبی نیز سه دیدار دیگری هستند که در این مرحله برگزار می‌شود.

شاگردان قلعه نویی این روزها در لیگ برتر نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند و در روزهای نسبتاً آماده خود به سر می‌برند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.