• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

آموزش روش حل مکعب روبیک Rubik s Cube Solver v1.0+دانلود

  • کد خبر : 980
  • 30 مرداد 1392 - 8:23
آموزش روش حل مکعب روبیک Rubik s Cube Solver v1.0+دانلود

آموزش روش حل مکعب روبیک Rubik s Cube Solver v1.0 حتمآ اکثر شما مکعب روبیک را می شناسید و شاید زمان بسیار زیادی را صرف حل معمای این مکعب کرده اید. نرم افزاری را که امروز در سایت راسخون برایتان آماده کرده ایم روش حل معمای روبیک را به شما آموزش می دهد. نرم افزار […]

آموزش روش حل مکعب روبیک Rubik s Cube Solver v1.0

حتمآ اکثر شما مکعب روبیک را می شناسید و شاید زمان بسیار زیادی را صرف حل معمای این مکعب کرده اید. نرم افزاری را که امروز در سایت راسخون برایتان آماده کرده ایم روش حل معمای روبیک را به شما آموزش می دهد. نرم افزار Rubik’s Cube Solver راهنمایی بسیار مناسب جهت حل مسئله مکعب روبیک می باشد. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل طریقه چیدن درست مکعب را به شما نشان می دهد که پس از آن به راحتی می توانید تمامی مکعب های روبیک را به آسانی بسازید. در واقع در این برنامه مکعب روبیک به صورت باز نمایش داده می شود که می توانید آنرا به حالت های مختلف تغییر دهید و پس از آن با انتخاب دگمه Solve the Cub برنامه به صورت خودکار مراحلی را که باید سپری کنید تا روبیک حل شود را به شما نشان می دهد. همچنین در کنار برنامه کتاب الکترونیک آموش حل مکعب روبیک را به زبان فارسی و انگلیسی همراه با عکس برایتان قرار داده ایم که می توانید با کمک این کتاب نیز اقدام به حل معمای روبیک کنید.

نکته:
-برای دانلود دو بازی مکعب روبیک Rubik’s Cube v1.42  اینجا را کلیک کنید.
برای دانلود نسخه موبایل بازی مکعب روبیک Rubik’s Cube v1.42 اینجا را کلیک  کنید.
 مکعب روبیک (Rubik’s Cube) یک پازل مکانیکی که در سال ۱۹۷۴ توسط ارنو روبیک مجسمه ساز و پرفسور معماری در کشور مجارستان اختراع شد.
مکعب روبیک در چهار نوع مختلف وجود دارد: ۲×۲×۲ که به مکعب جیبی معروف است، ۳×۳×۳ رایجترین مکعب روبیک، ۴×۴×۴ که به انتقام روبیک معروف است، و در آخر نوع ۵×۵×۵ یا مکعب حرفه‌ای. نوع ۳×۳×۳ آن که رایجترین آنهاست نه سطح مربع شکل در هر طرف دارد، در مجموع پنجاه و چهار سطح می‌شوند که به اندازه بیست و هفت مکعب کوچک به هم چسبیده فضا را اشغال می‌کند. سطح مکعب روبیک را شش رنگ پوشانده‌است، هر وجه یک رنگ. مخترع آن نام مکعب جادویی را برای آن انتخاب کرد که در سال ۱۹۸۰ با نام مکعب روبیک در جهان پخش شد و می‌توان گفت که پرفروش ترین اسباب بازی جهان است.

دریافت فایل برنامه ( ۷۹۲ کیلوبایت )

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.