• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10

تسریع در اجرای پروژه آبیاری تحت فشار مزارع خرم‌دره

  • کد خبر : 1060
  • 30 مرداد 1392 - 18:00
تسریع در اجرای پروژه آبیاری تحت فشار مزارع خرم‌دره

خرم‌دره- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تسریع در اجرای پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۷۰۰ هکتار از مزارع خرم‌دره تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نوری‌پور ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به حیاتی بودن موضوع آب و تامین این ماده حیاتی برای شهروندان خرم‌دره‌ای، خواستار تسریع در […]

خرم‌دره- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان خرم‌دره بر لزوم تسریع در اجرای پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت ۷۰۰ هکتار از مزارع خرم‌دره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نوری‌پور ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به حیاتی بودن موضوع آب و تامین این ماده حیاتی برای شهروندان خرم‌دره‌ای، خواستار تسریع در اجرای فاضلاب شهری شد.

وی با اشاره به طرح‌های مهر مانگار اظهار داشت: در شهرستان خرم‌دره دو طرح مهر ماندگار به تصویب رسید و مقرر بود که تا پایان دولت دهم این پروژه تکمیل و شهروندان از آن استفاده کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: متاسفانه به لحاظ مشکلات اعتباری این امر میسر نشد و مسیر ۱۷ کیلومتری خط انتقال آب کینه‌ورس به خرم‌دره  نیز به کندی پیش می‌رود.

نوری پور گفت: امیدواریم که مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام بیشتری به این امر لحاظ کنند.

وی با اشاره به اجرای آبیاری تحت فشار به مساحت ۷۰۰ هکتار از مزارع خرم‌دره خواستار جدیت و تسریع در اجرای این پروژه شد.

فرماندار شهرستان خرمدره گفت: با اجرای این پروژه کشاورزان این منطقه می‌توانند در تولید محصولات کشاورزی و  رونق اشتغال گام‌های موثری بردارند‌.

نوری پور با اشاره به روند اجرای طرح فاضلاب خرم‌دره گفت: با وجود گذشت بیش از ده سال، هنوز این طرح پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است.

وی به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و اظهار داشت: این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور دارد.

فرماندار خرمدره افزود: مدیران شهرستان باید شعار سال را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به حساب آوردند.

نوری پوربا تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه یاد آورشد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.