• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15

روحانیون فرمانده جبهه فرهنگ اسلامی در مقابل کفر هستند

  • کد خبر : 1021
  • 30 مرداد 1392 - 9:54
روحانیون فرمانده جبهه فرهنگ اسلامی در مقابل کفر هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانیون و طلاب جوان فرمانده جبهه فرهنگ اسلامی در مقابل جبهه کفر هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز اظهار داشت: آموزش به جامعه برای رسیدن به هدف از مهم‌ترین رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به شمار می‌رود. وی با […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روحانیون و طلاب جوان فرمانده جبهه فرهنگ اسلامی در مقابل جبهه کفر هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز اظهار داشت: آموزش به جامعه برای رسیدن به هدف از مهم‌ترین رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه افراد جامعه باید بدانند که برای رسیدن به اهداف خود از چه راه‌ها و شیوه‌هایی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: اگر شیوه مناسبی انتخاب نشود افراد در میان راه از هدف خود منحرف و یا فاصله می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آموزش راه‌های مناسب به جوانان در اولویت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان قرار دارد، تاکید کرد: استفاده از ابزارهای مختلف نیز برای رسیدن به هدف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید از ابزاری استفاده شود که این ابزار مادیات و معنویات را برای انسان به ارمغان آورد، یادآور شد: انسان باید برای رسیدن به سعادت اصول تاکید شده از سوی خداوند و قرآن را رعایت کند.

حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه باید به اوقات فراغت همچون فرصت بزرگی برای رسیدن به اهداف نگریست، ادامه داد: ترویج فرهنگ دینی در برنامه‌های اوقات فراغت مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شایسته‌ترین افراد برای فرماندهی در جبهه حق و فرهنگ دینی روحانیون و طلاب جوان هستند، اذعان داشت: آنها به خوبی از عهده این مسئولیت برمی‌آیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی و فرهنگ غلط یکی از مهم‌ترین اهداف است، ابراز داشت: این هدف مهم با برنامه‌ریزی‌های مختلفی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی دنبال می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.