• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
12

روز استقلال، روز تیم‌ملی استقلال

  • کد خبر : 1038
  • 30 مرداد 1392 - 13:39
روز استقلال، روز تیم‌ملی استقلال

استقلال تهران، که حالا استقلال ایران است و یک بار دیگر، باز هم تیم‌ملی استقلال است، برای برآمدن از عهده وظیفه ملی‌‌اش همه‌چیز دارد و هر کار لازمی را به انجام رسانده و تنها چشم به راه شما دارد. شمایی که استقلال را به این منزلت و به این جاه و مقام رسانده‌اید. استقلال باز […]

استقلال تهران، که حالا استقلال ایران است و یک بار دیگر، باز هم تیم‌ملی استقلال است، برای برآمدن از عهده وظیفه ملی‌‌اش همه‌چیز دارد و هر کار لازمی را به انجام رسانده و تنها چشم به راه شما دارد. شمایی که استقلال را به این منزلت و به این جاه و مقام رسانده‌اید. استقلال باز هم شمایان را چشم به راه است. استقلال باز هم چشم دارد به حضور جانبخش شما که مایه قدرتید و دلیل پیروزی مردان آبیدل هستید. امشب در آزادی، نه جهنم که بهشتی بسازید، از هنر و خلاقیت و تکنیک فوتبال ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا باز هم یک روز بزرگ دیگر! باز هم یک مسابقه سرنوشت‌ساز حساس! باز هم فرصتی که می‌تواند باعث شود تا فوتبال ایران در جهشی بلند به درجه‌ای عالی‌تر دست پیدا کند!

باز هم نوبت رسید به استقلال، این تیم که خوب می‌تواند در قالب تیم‌ملی وظایف ملت شادکن و پیروزی‌های افتخارآفرین خود را به انجام برساند.
چشم آسیا،‌ امشب به تهران است و قلب آسیا، امشب در آزادی خواهد تپید.
استقلال تهران، که حالا استقلال ایران است و یک بار دیگر، باز هم تیم‌ملی استقلال است، برای برآمدن از عهده وظیفه ملی‌‌اش همه‌چیز دارد و هر کار لازمی را به انجام رسانده و تنها چشم به راه شما دارد. شمایی که استقلال را به این منزلت و به این جاه  و مقام رسانده‌اید.
استقلال باز هم شمایان را چشم به راه است. استقلال باز هم چشم دارد به حضور جانبخش شما که مایه قدرتید و دلیل پیروزی مردان آبیدل هستید.
امشب در آزادی، نه جهنم که بهشتی بسازید، از هنر و خلاقیت و تکنیک فوتبال ایران.
امشب در آزادی رنگین‌کمان عشق و شیفتگی و حمایت از جوانان شایسته ایران زمین را، در ‌آبی‌های آسمان همیشه آبی و همه جا آبی بگسترانید که پیروزی‌ها برای شماست، به عشق شماست و در حضور شما رنگ می‌گیرد و معنا پیدا می‌کند.
باشگاه استقلال انتظار قدم‌های وحدت‌آفرین و پیروزی‌ساز شما را دارد.

منبع:سایت استقلال

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.