• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
18

لابی‌ها را برای کسب میزبانی جام ملت‌ها آغاز کردیم/ مدیرکل نمی‌تواند رئیس را برکنار کند

  • کد خبر : 1015
  • 30 مرداد 1392 - 9:49
لابی‌ها را برای کسب میزبانی جام ملت‌ها آغاز کردیم/ مدیرکل نمی‌تواند رئیس را برکنار کند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه با همکاری عوامل ذیربط و رسانه‌های گروهی ایران بتواند میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ را بدست آورد، گفت: لابی‌های خود را برای کسب میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا آغاز کردیم. به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در مورد حضورش در شهر نانجینگ چین محل برگزاری بازی‌های آسیایی […]

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه با همکاری عوامل ذیربط و رسانه‌های گروهی ایران بتواند میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ را بدست آورد، گفت: لابی‌های خود را برای کسب میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا آغاز کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در مورد حضورش در شهر نانجینگ چین محل برگزاری بازی‌های آسیایی جوانان ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور در شورای المپیک آسیا، برگزاری نشست‌های مختلف با روسای فدراسیون‌های حاضر در محل برگزاری این رقابتها و دیدار با اعضای تیم فوتبال زیر ۱۵ سال ایران اصلی اهداف سفر من به چین بود.

وی اضافه کرد: نشست‌‎های خوبی با روسای فدراسیون‌های کره‌جنوبی، ژاپن، چین و حدود ۲۰ کشور دیگر برای میزبانی رقابتهای جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در ایران و لابی‌های خود را برای کسب این میزبانی آغاز کردیم. قرار شده است اطلاعات بیشتری در خصوص دلایل و امکانات خود به آنها اعلام کنیم، هر چند نظر خیلی‌ها را برای بدست آوردن این میزبانی جلب کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص به این سوال که چقدر به کسب این میزبانی امیدوار هستید؟، اظهار داشت: ان شاء الله بتوانیم با همکاری عوامل ذیربط و رسانه‌های گروهی این افتخار بزرگ را برای فوتبال ایران کسب کرده و پس از انقلاب شکوهمند ایران، میزبان یک تورنمنت بزرگ بین‌‎المللی باشیم.

وی که میهمان تلفنی برنامه چهل تیکه بود، اضافه کرد: من به مسئولان فدراسیون‌های دیگر گفتم: ایران کشور توانمندی است و موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها بسیار خوبی در فوتبال داشته است. به هر حال باید آنها را راضی کنیم تا در رقابت با کشورهای امارات، عربستان و یا حتی چین جهت کسب میزبانی به ما کمک کنند. حتی این بحث را هم مطرح کردند که مردم علاقه‌مند فوتبال ایران حقشان است کشورشان میزبان چنین مسابقاتی باشد.

کفاشیان با اشاره به اینکه یک سری قول‌های مساعد از برخی فدراسیون‌ها گرفته است، تصریح کرد: در این شرایط نیازمند حمایت‌های وزارت ورزش، وزارتخانه‌های مختلف، مسئولان دولت و سایر مسئولان کشوری هستیم تا در راه کسب این میزبانی با مشکل مواجه نشویم.

وی در مورد وضعیت هیات فوتبال اصفهان و اعلام سرپرست برای آن از سوی اداره کل ورزش استان اظهار داشت: ما اعلام کردیم تنها مجمع می‌تواند ابرقویی‌نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان را بردارد. در زمان مدیر کل گذشته اصفهان ۶۲ نفر از اعضای مجمع ابرقویی نژاد را منصوب کردند و این درست نیست ۴ ماه بعد مدیرکل جدید بر اساس سلیقه و بدون توجه به رای مجمع رئیس را برکنار کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه خودش نیز با اعمال نظر شخصی کسی را برکنار نمی‌کند، گفت: این درست نیست بخواهند به خاطر مسائل شخصی و بدون رای مجمع کسی را برکنار کنند. اگر می‌خواهند این اتفاق بیفتد، باید مجمع را برگزار کرد. همان اتفاقی که در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد و اعضای مجمع در نامه‌ای به فدراسیون اعلام کردند رئیس هیئت را نمی‌خواهند که او هم استعفا داد. پس مدیر کل نمی‌تواند رئیس را برکنار کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.