• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
14

پرداخت ۱۰۰ فقره وام اشتغالزایی به افراد زیرپوشش کمیته امداد خرم‌دره

  • کد خبر : 1025
  • 30 مرداد 1392 - 13:09
پرداخت ۱۰۰ فقره وام اشتغالزایی به افراد زیرپوشش کمیته امداد خرم‌دره

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: سال گذشته ۱۰۱ فقره وام اشتغالزایی به افراد زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره پرداخت شده است. ابوالفضل احمدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به بیمه کردن زنان سرپرست خانوار به وسیله تامین اجتماعی، بیمه کردن مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی و بیمه اجتماعی برای ۵۲۹ […]

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: سال گذشته ۱۰۱ فقره وام اشتغالزایی به افراد زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره پرداخت شده است.

ابوالفضل احمدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به بیمه کردن زنان سرپرست خانوار به وسیله تامین اجتماعی، بیمه کردن مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی و بیمه اجتماعی برای ۵۲۹ نفر اظهار کرد: مبلغ هزینه شده برای این امر در سال ۹۱ به میزان ۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۴۰۰ ریال است.

وی افزود: تعداد افراد بازنشسته شده و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی به وسیله کمیته امداد شهرستان خرم‌دره پنج نفر است.

احمدی با بیان اینکه تعداد کل طرح‌های خودکفایی اشتغالزایی از بدو تاسیس کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره یک‌هزار و ۲۸۸ مورد است، گفت: وام اشتغالزایی پرداختی نیز به تعداد ۱۰۱ فقره و به مبلغ ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: ۳۸۴ نفر در دوره‌های آموزش فنی حرفه‌ای شرکت کرده و برای این افراد مبلغ ۳۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به پرداخت اجاره مسکن به تعداد ۷۵ مورد در سال گذشته عنوان داشت: هزینه این امر به میزان ۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بوده است.

وی تعداد افراد بیمه شده شهری در پایان دوره را ۲ هزار و ۵۸۰ نفر اعلام و اضافه کرد: هزینه بهداشتی و درمانی ارائه شده به جامعه هدف در سال گذشته مبلغ ۴۳۱ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۵۰۰ ریال بوده است.

احمدی افزود: اجرای طرح تغذیه کودکان زیر ۶ سال به تعداد ۱۰۶ نفر به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ نفر نیروی رسمی و قراردادی مشغول خدمت‌رسانی به مددجویان در ۳۵ فصل کاری هستند، اظهار داشت: یک هزار و ۶۴۵ خانوار به تعداد ۳ هزار و ۲۸۶ نفر تعداد مددجویان تحت پوشش اعم از امداد عادی و طرح شهید رجایی هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره افزود: مبلغ پرداختی مستمری به مددجویان عادی و طرح شهید رجایی در سال گذشته به میزان ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.