• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
13

افتتاح ۵۷۰ طرح عمرانی در استان زنجان

  • کد خبر : 1161
  • 31 مرداد 1392 - 18:17
افتتاح ۵۷۰ طرح عمرانی در استان زنجان

زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان با اشاره به افتتاح ۵۷۰ طرح عمرانی طی شهریور در این استان گفت: طرح های فوق که عمدتا اقتصادی هستند با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش خبرنگار مهر،  محمد رئوفی نژاد ظهر پنجشنبه در ستاد برنامه ریزی استان  زنجان افزود: امسال همانند […]

زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان با اشاره به افتتاح ۵۷۰ طرح عمرانی طی شهریور در این استان گفت: طرح های فوق که عمدتا اقتصادی هستند با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد رئوفی نژاد ظهر پنجشنبه در ستاد برنامه ریزی استان  زنجان افزود: امسال همانند سال های گذشته اولویت تزریق اعتبارات تملک دارایی به طرح های نیمه تمام بوده و این امر در سطح شهرستانها نیز باید از طریق کمیته های برنامه ریزی و با کار کارشناسی از سوی مدیران و کارشناسان اعمال شود.

وی ادامه داد: بسیاری از اعتبارات قابل جذب در سطح استان زنجان از اعتبارات ملی بوده و نیاز به چانه زنی و پیگیری مسئولین از طریق وزارتخانه ها و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دارد.

استاندار زنجان گفت:با توجه به ضوابط و مقررات موجود اعتبارات جذب شده از سوی مدیران دستگاههای اجرایی در محل جذب اعتبار سرمایه گذاری شده و اعتبارات تخصیصی به کل استان با در نظر گرفتن شاخص ها سرمایه گذاری شده و به هیچ عنوان به صورت بخشی، منطقه ای و شهرستانی هزینه نخواهد شد.

رئوفی نژاد  با اشاره به راهبردهای مشخص دولت جدید، اعلام کرد: وضعیت برخی از استخدامی‌های اخیر که اعلام نتایج نشده و حتی در برخی از آزمون‌ها که به قبول شدگان کد استخدامی داده نشده است، بلاتکلیف بوده و باید متوقف شود.

وی گفت: وضعیت برخی از استخدامی‌های اخیر تا اطلاع ثانوی بلاتکلیف است و هر آزمون استخدامی که اخیرا با طی مراحل قانونی و گرفتن مجوز از دولت انجام گرفته است تا زمان تعیین تکلیف متوقف می‌شود، البته کسانی که پس از طی مراحل گزینش موفق به دریافت کد استخدامی شده‌اند شامل این دستورالعمل نشده و دولت موظف به پرداخت حقوق آنان است.

استاندار زنجان گفت افزود: اولویت‌های دولت توسط رییس‌جمهور به‌صورت شفاف بیان شده است و در روزهایی که برای گرفتن رای اعتماد به وزرا گذشت، برنامه‌های آینده رییس جمهور اعلام شد و امیدواریم با سرعت انجام شود، زیرا در طی چند روز گذشته گروهی با هدف‌های مختلف از خلاهای اطلاع‌رسانی سواستفاده کرده و در بین مردم نگرانی‌هایی را ایجاد کردند، بنابراین لازم است به اطلاع مردم رسانده شود که در روند اجرای برنامه‌هایی همچون اشتغال، طرح‌های کشاورزی، طرح‌های معدنی و مسکن مهر هیچ توقفی ایجاد نخواهد شد.

رئوفی‌نژاد افزود: صرفه‌جویی وظیفه اصلی مسئولان در استفاده از اعتبارات است، زیرا اگر در اعتبارات کسر بودجه مشاهده شود در پایان سال مشکل به وجود می‌آید. البته کسر بودجه در همه سالها وجود داشته است و سالانه این کسر جبران شده است، ولی مسئولان با فرض عدم جبران آن صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: مسئولان پیگیر گرفتن بودجه از وزارت تابعه خود باشند زیرا اعتبارات ملی کمک بزرگی برای استان است، بنایراین از هر اعتباری که برای استان از منابع ملی توسط مسئولان گرفته شود استقبال می‌شود البته مسئولان در این امر عجله کنند زیرا هم اکنون بهترین فرصت برای گرفتن اعتبارات است

استاندار زنجان افزود: پیشنهاد ارتقاء ۴ شهرستان، ۵ بخش و ۷ شهر داده شده بود که ۲ شهر و یک شهرستان مصوب شد و باید به‌دنبال تصویب چند شهرستان دیگر نیز بود که توسعه کمی استان نیز اتفاق بیافتد. همچنین ۱۴۳ میلیارد تومان نیز بودجه ملی برای استان در نظر گرفته شده است که برای محقق شدن نیاز به پیگیری دارد تا در اعتبارات شناور ملی سهم خوبی برای استان در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.