• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

آتش‌افروزی در مصر توطئه‌ای آمریکایی است

  • کد خبر : 1243
  • 01 شهریور 1392 - 18:52
آتش‌افروزی در مصر توطئه‌ای آمریکایی است

امام جمعه زنجان گفت: آتش افروزی در مصر و کشتار مردم بیگناه توطئه‌ای آمریکایی است. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز سوم شهریور سالروز اشتغال ایران توسط متفقین اظهار کرد: اشغال ایران توسط این گروه به دلیل بی‌لیاقتی رژیم پهلوی صورت گرفت. […]

امام جمعه زنجان گفت: آتش افروزی در مصر و کشتار مردم بیگناه توطئه‌ای آمریکایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز سوم شهریور سالروز اشتغال ایران توسط متفقین اظهار کرد: اشغال ایران توسط این گروه به دلیل بی‌لیاقتی رژیم پهلوی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هر جا که ملت و مسئولان در مقابل آمریکا و استکبار کوتاه آمده‌اند، ضربه خورده‌اند، افزود: بی‌لیاقتی شاه نیز موجب اشغال ایران شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه با اشتغال ایران، کشورمان بین سه کشور تقسیم شد، افزود: ۳۶ سال نوکری رضا شاه به آمریکا کافی نبود و حتی در هنگام بیماری نیز وی را آمریکا برای مداوا قبول نکرد.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نیست، افزود: کودتای ۲۸ مرداد نتیجه اعتماد مصدق به آمریکا و ایادی استکبار بود.

*جنایت‌های آمریکا به نام حقوق بشر رقم می‌خورد

خاتمی با اشاره به جنایت‌های مختلف آمریکا در طی سالیان سال بر ملت‌ها تصریح کرد: همه این جنایت‌ها به نام دموکراسی و حقوق بشر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حمایت‌های آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل موجب شده تا ۶۰ سال این رژیم منحوس در فلسطین باشد، افزود: این غده سرطانی از سوی آمریکا به بمب هسته‌ای مجهز شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به جنایت‌های آمریکا و ایادی آن در ویتنام و قتل عام میلیون‌ها انسان بی‌گناه افزود: این جنایت‌ها نیز به نام دموکراسی رقم خورده است.

وی بمباران شیمیایی برخی از نقاط ایران را در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد و افزود: اکنون جانبازان شیمیایی با تحمل سال‌ها مشقت و رنج به شهادت می‌رسند.

خاتمی راه‌اندازی ۲۰۰ زندان در جهان از سوی آمریکا را حقوق بشر مورد نظر آمریکا عنوان کرد و افزود:‌دموکراسی آمریکایی بمباران شیمیایی ناکازاکی و هیروشیما است.

وی با بیان اینکه تهدید اتمی کشور ایران از دیگر حقوق بشر مورد نظر آمریکا است، افزود: قتل عام هزاران مسلمان در کشورهای مختلف نشان دهنده دموکراسی آمریکایی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ۳۰ سال دفاع از حسنی‌مبارک جنایت‌کار را از دیگر حقوق بشر مورد نظر آمریکا دانست و افزود: جنایات مختلف در گوشه و کنار ایران در ۳۴ سال گذشته از دیگر ادعاهای دموکراسی این کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دولت‌های نهم و دهم اظهار کرد: خدمات دولت در بخش‌های مختلف قابل تقدیر است.

خاتمی خدمت صادقانه،خالصانه و برای کسب رضای خداوند متعال را مهم ارزیابی کرد و افزود: خدمات دولت در بخش‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به سوم شهریور سالروز جنگ خندق تصریح کرد: جنگ خندق از جنگ‌های مهم اسلام محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت شناخت امام عصر در زمان غیبت تاکید کرد و افزود: منتظر باید همواره در عرصه باشد.

وی با بیان اینکه همه باید به اندازه ظرفیت خود زمینه‌های ظهور را فراهم کنند، افزود: همه اقشار جامعه در این زمینه وظیفه دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.