• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
16

رویانیان: خوشحالم واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در اولویت قرار گرفته است

  • کد خبر : 1239
  • 01 شهریور 1392 - 18:48
رویانیان: خوشحالم واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در اولویت قرار گرفته است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گفت: بر حسب پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام به این نتیجه رسیدیم که سرپرست […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، گفت: بر حسب پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام به این نتیجه رسیدیم که سرپرست وزارت ورزش و جوانان به خصوصی سازی باشگاه‌ها اهمیت داده و واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی را در دستور کار خود و اولویت‌های واگذاری قرار داده است. ما امیدواریم که این اتفاق مهم سرعت بیشتری گرفته و شاهد عملی شدن موضوعی باشیم که مدت‌ها است راجع به آن بحث می‌شود.

وی افزود: به اعتقاد من، ورزشی بودن وزیر ورزش نصف یک روی سکه وزارت ورزش و جوانان است. چرا که وزارت ورزش فقط به ورزش محدود نمی‌شود و وزارت جوانان و ورزش است. بر اساس این مفهوم باید به نیازهای اجتماعی جوانان و مردم و نیازهای فرهنگی توجه زیادی داشت.

رویانیان در ادامه یاد‌آور شد: وزیر ورزش و جوانان می‌تواند ورزشی باشد اما به اعتقاد بنده و خیلی‌ها لزوما هم نباید ورزشی باشد بلکه باید دارای دانش اجتماعی، بینش فرهنگی، تخصص‌گرا، معتدل و مورد اعتماد مسئولان و هیئت دولت باشد تا بتواند بسیاری از امور را پیش برده و به این وزارتخانه و بحث‌های مرتبط با آن خدمت کند.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه وزارت ورزش و جوانان شامل بخش جوانان نیز می‌شود، ورزشی بودن وزیر الزام نیست و می‌توان با بهره‌گیری از متخصصین، کارشناسان و نخبگان ورزشی در پست های مختلف به ورزش کشور خدمت شایسته کند. به طور مثال حمید سجادی که از قهرمانان به نام ورزش کشور بوده‌اند و یک کاندیدای تمام عیار ورزشی با تحصیلات عالیه و سوابق قهرمانی به حساب می‌آمدند از مجلس رأی اعتماد نگرفتند اما مجلس به محمد عباسی رأی داد. شاید به این خاطر که سایر شرایط در ایشان بیشتر بود.

وی افزود: محمد عباسی در دوران کوتاه مدیریت خود در وزارت ورزش و جوانان انصافا عملکرد موفقی داشتند و این نشان می‌دهد با توجه به اینکه ورزش بخشی از وزارت ورزش و جوانان است، وزیر مربوطه می‌تواند ورزشی باشد اما نباید لزوما ورزشی باشد. وزیر می‌تواند یک فرد جامعه‌نگر، دانش محور و دارای بینش فرهنگی باشد و از سوابق مدیریتی خوبی برخوردار بوده و با بهره‌گیری از متخصصان ورزشی بتواند به ورزش کشور خدمت کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مورد انتظارات موجود از وزارت ورزش گفت: حفظ استقلال فدراسیون‌ها، باشگاه محوری‌، اقتصاد محور کردن ورزش و خصوصی سازی کردن آن و کاهش تصدی‌گری دولت در ورزش و توجه به ورزش همگانی از جمله اموری است که امیدواریم به آن توجه شود.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: بنده با سید رضا صالحی امیری صحبتی داشتم و دیدگاه‌های ایشان نیز همین است و بسیار خوشحالم که او مشکلات پرسپولیس و استقلال را ریشه‌یابی کرده و واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی را در اولویت واگذاری باشگاه‌های دولتی قرار داده است.

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.