• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
13

افتتاح ۱۶ هزار پروژه در زنجان/بسیاری از سخنان درباره آلودگی سرب درست نیست

  • کد خبر : 1246
  • 01 شهریور 1392 - 18:55
افتتاح ۱۶ هزار پروژه در زنجان/بسیاری از سخنان درباره آلودگی سرب درست نیست

استاندار زنجان از افتتاح ۱۶ هزار و ۵۰۷ پروژه در استان زنجان خبر داد و گفت: برخی از سخنان درباره بیماری‌ها و سرطان‌های ناشی از سرب و روی،‌ درست نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز به کار دولت در هفته […]

استاندار زنجان از افتتاح ۱۶ هزار و ۵۰۷ پروژه در استان زنجان خبر داد و گفت: برخی از سخنان درباره بیماری‌ها و سرطان‌های ناشی از سرب و روی،‌ درست نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز به کار دولت در هفته گذشته اظهار کرد: امیدواریم دولت در عرصه‌های مختلف راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه در انتخابات ریاست جمهوری افتخار دیگری در نظام اسلامی ثبت و ضبط شد، افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان شد.

استاندار زنجان با اشاره به روند توسعه کشور در بخش‌های مختلف افزود: دولت یازدهم نیز همه تلاش خود را برای عرصه‌های مختلف به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دولت چارچوب‌های کلی برنامه‌های خود را در زمینه‌های اشتغال، مسکن،ادامه قانون هدفمندی یارانه‌ها، ارائه تسهیلات به کشاورزان و صنایع اعلام کرده است، افزود: امیدواریم در عرصه‌های مختلف شاهد توسعه کشور باشیم.

*دولت همه توان خود را به کار گرفت

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در طول هشت سال گذشته دولت‌های نهم و دهم هر چه در توان داشت برای توسعه کشور به کار گرفت، افزود: ماحصل آن توسعه کشور در بخش‌های مختلف بود.

وی تعامل، همکاری و وحدت مسئولان استان را بی‌نظیر دانست و افزود: عملکرد هشت ساله دولت در استان زنجان به صورت کتابچه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در پنج سال گذشته بدون لحظه‌ای فرصت‌سوزی و غفلت از همه توان برای توسعه استان استفاده شده است، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توان استان بخش‌های مختلف توسعه یافته است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۶ هزار و ۵۰۷ پروژه در استان در طی هشت سال گذشته تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها بهره‌برداری شده و برخی نیز در حال بهره‌برداری است.

رئوفی‌نژاد از افتتاح ۵۷۱ پروژه در هفته دولت در استان زنجان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ارتقای جایگاه استان از سطح سه به سطح دو افزود: این ارتقا با توجه به ۵۰ آیتم و با کار کارشناسی صورت گرفته است.

استاندار زنجان آینده استان زنجان را در گام‌های توسعه مطلوب ارزیابی کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای توسعه استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های مختلف صادرات، سرمایه‌گذاری،جذب سرمایه‌گذار،مسکن مهر و جذب اعتبارات بخش‌های مختلف در استان حاصل تلاش و کوشش همه بوده است، افزود: همراهی مردم نیز با مسئولان استان مطلوب است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به مسائلی که در مورد سرب و روی مطرح می‌شود، گفت: برخی موارد و بیماری‌ها و سرطان‌هایی که در مورد سرب و روی مطرح می‌شود درست نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.