• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
13

امام جمعه خرم‌دره :دولت در عزل و نصب‌ها به شایسته‌سالاری توجه کند نه جناح‌ها

  • کد خبر : 1231
  • 01 شهریور 1392 - 16:15
امام جمعه خرم‌دره :دولت در عزل و نصب‌ها به شایسته‌سالاری توجه کند نه جناح‌ها

امام جمعه خرم‌دره گفت: از دولت محترم انتظار می‌رود در عزل و نصب مدیران، شایسته‌سالاری را حاکم و به منافع جناح‌ها و باند‌ها توجه نداشته باشد. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن گرامیداشت روز پزشک و تجلیل و تقدیر از زحمات ارزشمند پزشکان عزیز […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: از دولت محترم انتظار می‌رود در عزل و نصب مدیران، شایسته‌سالاری را حاکم و به منافع جناح‌ها و باند‌ها توجه نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن گرامیداشت روز پزشک و تجلیل و تقدیر از زحمات ارزشمند پزشکان عزیز اظهار داشت: شغل پزشکی یکی از شغل‌های مقدس و مورد تاکید است و نجات جان یک نفر به منزله نجات جان همه مردم است و امید است مشکلات بخش بهداشت و درمان منطقه با درایت و مدیریت درست برطرف شود.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: امروز مردم از مسئولین انتظار دارند بیشتر به مردم خدمت و به مسائل و مشکلات مردم توجه کنند.

وی افزود: مردم انتظار دارند دولت به مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی مردم عنایت کنند که خواست دین «الذین ان مکنا هم فی الارض اقامو الصلوه وآتواالزکاه وامروا بالمعروف  ونهوا عن المنکر» است.

نورپور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز خدمت صادقانه به نظام اسلامی و رفع و حل مشکلات مردم و رسیدگی به مسائل فکری و اعتقادی مردم بزرگترین عبادت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز با این همه هجمه علیه نظام و تشیع و کشور عزیزمان کوچکترین مسامحه و سهل‌انگاری در خدمت رسانی روا نیست، ادامه داد: امروز ما وقت اشتباه و خطا کردن نداریم، فلذا از دولت محترم انتظار داریم در عزل و نصب مدیران، شایسته سالاری حاکم شود نه منافع جناحی و باندی، تا از لحظه لحظه این فرصت‌ها به نفع مردم و نظام استفاده شود.

خطیب جمعه خرم‌دره تاکید کرد: دولت یازدهم از افراد توانمند، متخصص، متعهد، مومن و وفادار به ولایت و مردم در مسولیت‌های مختلف به کار گرفته شود.

وی در ادامه به روز ۱۵ شوال سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء عموی بزرگوار پیامبر اکرم (ص) در غزوه احد اشاره کرد و گفت: در این غزوه ابتدا مسلمانان با وجود کمی نیرو و امکانات و تجهیزات جنگی بر انبوه لشگر دشمن پیروز شدند، ولی بعد بر اثر غفلت، دنیا طلبی و جمع‌آوری غنائم و سرپیچی از دستور فرماندهی شکست خوردند که باعث شد ۷۰ تن از یاران رسول خدا (ص) از جمله حمزه سیدالشهداء به شهادت برسند و صحنه احد برای دیروز، امروز و فردای ما درس عبرت است که بدانیم عاقبت غفلت، حب الدنیا و سرپیچی از دستور رهبری شکست است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.