• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

ساختمان آتشنشانی خرم‌دره همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 1301
  • 02 شهریور 1392 - 12:24
ساختمان آتشنشانی خرم‌دره همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار خرم‌دره از افتتاح ساختمان آتشنشانی خرم‌دره همزمان با هفته دولت خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: ساختمان آتش‌نشانی خرم‌دره در هفته دولت افتتاح می‌شود. وی از افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان […]

فرماندار خرم‌دره از افتتاح ساختمان آتشنشانی خرم‌دره همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: ساختمان آتش‌نشانی خرم‌دره در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره در هفته دولت خبر داد و گفت: برای این پروژه مبلغ ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: برای توسعه و رفت مشکلات روستاهای شهرستان کارهای بسیاری صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم با تلاش بیشتر شاهد رفع مشکلات روستاهای شهرستان خرم‌دره باشیم.

نوری‌پور به افتتاح یکی از کتابخانه‌های خیرین در هفته دولت خبر داد و عنوان داشت: این کتابخانه در زمینی به مساحت ۳۴۳ متر مربع و با زیر بنای ۲۲۰ متر مربع احداث شده است.

وی اصلاح شبکه قلعه‌ حسینیه را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در خرم‌دره برشمرد و اضافه کرد: تامین برق منطقه گردشگری خلیفه‌لو، تامین برق مشترکین شهری و روستایی و افتتاح حوزه شهید بروجردی اصناف از دیگر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان خرم‌دره است.

نوری‌پور افزود: افتتاح پایگاه روح‌ الله در مسجد امیرالمؤمنین(ع)، افتتاح مجموعه ورزشی روستای شویر و همچنین بهره‌برداری از شبکه پایاب سد شویر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

وی حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و ارتقای فرهنگی و نظام اداری در این زمینه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری موثر دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.