• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است

  • کد خبر : 1392
  • 03 شهریور 1392 - 14:05
تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است که مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است. قاسم علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سه ماه گذشته با تثبیت قیمت‌ها در بازار استان زنجان مواجه بودیم. وی با اشاره به اینکه […]

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است که مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

قاسم علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سه ماه گذشته با تثبیت قیمت‌ها در بازار استان زنجان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه عمده کالاهایی که در سه ماه نخست سال‎جاری افزایش قیمت داشته‌اند در طول تابستان با کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت ۱۱ قلم کالا افزایش داشته است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه قیمت تخم‎مرغ ۲۳ درصد رشد داشته است، اضافه کرد: قیمت خرمای مضافتی نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه گوشت مرغ نیز ۹ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: قیمت شکر سفید ۵ درصد و انواع لاستیک ۴ درصد افزایش داشته است.

علی‎اکبری با بیان اینکه ۱۵ قلم کالا در حال حاضر کاهش قیمت داشته است، ادامه داد: از جمله این کالاها شامل سیمان خمسه با ۳۰ درصد کاهش قیمت، سیب‎زمینی با ۱۴ درصد، انواع برنج با ۹ درصد، پودر شوینده ماشینی با ۶ درصد و پودر ماشینی دستی با ۷ درصد کاهش قیمت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ قلم کالا نیز در بازار استان زنجان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود، یادآور شد: از جمله این کالاها می‌توان به پیاز، ماکارونی، گوشت گوسفندی و گوجه‎فرنگی اشاره کرد.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان به افزایش دو برابری قیمت ماسه به ازای هر تناژ در چند روز اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: به این موضوع در سایت شکایات نیز توسط مردم اشاره شده است.

وی با اشاره به اعتراضات مردم در زمینه قیمت کیف و کفش، یادآور شد: این اقلام به ویژه کیف بچگانه با افزایش چشمگیری روبه‌رو است.

*تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است

علی‎اکبری اظهار داشت: تنها جایگاه و این امر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.