• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

آتش گروه تکفیری دامان حامیانش را نیز خواهد گرفت

  • کد خبر : 1467
  • 04 شهریور 1392 - 16:48
آتش گروه تکفیری دامان حامیانش را نیز خواهد گرفت

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار پادشاه عمان تصریح کردند: با حمایت برخی کشورهای منطقه، یک گروه تکفیری شکل گرفته که با همه گروه‌های مسلمان درگیر است اما حامیان این جریان باید بدانند این آتش، دامان آنها را نیز خواهد گرفت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، […]

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار پادشاه عمان تصریح کردند: با حمایت برخی کشورهای منطقه، یک گروه تکفیری شکل گرفته که با همه گروه‌های مسلمان درگیر است اما حامیان این جریان باید بدانند این آتش، دامان آنها را نیز خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار سلطان قابوس پادشاه عمان و هیأت همراه با اشاره به روابط دوستانه و گرم ایران و عمان و سابقه خوبی که از کشور و دولت عمان در ذهن ملت ایران وجود دارد تأکید کردند: زمینه های متعددی برای گسترش بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در بخش گاز وجود دارد.حضرت آیت الله خامنه ای کشور عمان را یک همسایه خوب و حقیقی برای جمهوری اسلامی ایران برشمردند و درخصوص مسائل منطقه افزودند: منطقه، اکنون در شرایط حساس و خطیری قرار گرفته که نیازمند هماهنگی بیشتر دو کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی، شرایط منطقه را در معرض بحران، توصیف کردند و گفتند: علت اصلی وضعیت فعلی منطقه، دخالتهای گوناگون از بیرون منطقه است.

حضرت آیت الله خامنه ای یکی از مسائل خطرناک در منطقه را دخالت دادن مسائل دینی، فرقه ای و مذهبی در اختلاف های سیاسی کشورها دانستند و افزودند: متأسفانه با حمایت برخی کشورهای منطقه، یک گروه تکفیری شکل گرفته که با همه گروههای مسلمان درگیر است اما حامیان این جریان باید بدانند که این آتش، دامان آنها را نیز خواهد گرفت.

ایشان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نیز یک تهدید دائمی در منطقه و مورد حمایت همه جانبه امریکا است، خاطرنشان کردند: رژیم فاسد صهیونیستی با دارا بودن انبارهای گسترده سلاحهای کشتار جمعی بسیار خطرناک، تهدیدی جدی برای منطقه است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: منطقه نیازمند امنیت عمومی است و این هدف مهم تنها با اعلام ممنوعیت واقعی سلاح های کشتار جمعی در منطقه، محقق خواهد شد.

در این دیدار که آقای روحانی رئیس جمهور نیز حضور داشت، سلطان قابوس با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، روابط ایران و عمان را با توجه به پیوندهای تاریخی و فرهنگی دو کشور، بسیار خوب خواند و گفت: در مذاکرات با رئیس جمهور ایران زمینه های گسترش بیشتر روابط در بخش های مختلف از جمله اقتصادی، ترانزیتی و بویژه در حوزه گاز، بررسی شد.

وی با تأیید سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شرایط حساس و خطیر منطقه و تهدید رژیم صهیونیستی تأکید کرد: برون رفت از شرایط کنونی نیازمند در نظر گرفتن مصالح مردم منطقه و همکاری کشورهای منطقه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.