• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

سایت هاشمی رفسنجانی: هشدار شدید امام درباره تضعیف دولت

  • کد خبر : 1508
  • 05 شهریور 1392 - 19:03
سایت هاشمی رفسنجانی: هشدار شدید امام درباره تضعیف دولت

اگر کسی هشت سال در این کشور نبوده باشد و از اخبار و عملکرد آقای هاشمی و اطرافیانش بی خبر باشد با دیدن این مطلب در سایت آقای رفسنجانی ، چه احساس اعتدالی به وی دست می دهد؟! به گزارش  گروه سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا  اخیرا سایت آقای هاشمی در قسمت موزه مطبوعات صفحه ای […]

اگر کسی هشت سال در این کشور نبوده باشد و از اخبار و عملکرد آقای هاشمی و اطرافیانش بی خبر باشد با دیدن این مطلب در سایت آقای رفسنجانی ، چه احساس اعتدالی به وی دست می دهد؟!

به گزارش  گروه سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا  اخیرا سایت آقای هاشمی در قسمت موزه مطبوعات صفحه ای از روزنامه کیهان را منتشر کرد که امام شدیدا نسبت به خط تخریب دولت تذکر داده اند.

ای کاش سایت شخصی ایشان، این روزنامه را در ایام دولت نهم و دهم منتشر می کردند. اما انگار دولت یازدهم از جنس دیگریست و دولت دهم…، این خبر در روزنامه کیهان با تیتر، ” هشدار شدید امام خمینی به علما، ائمه جمعه، مجلس، بازار و مردم درباره ی خطر انحرافی تضعیف دولت” به چاپ رسیده است.

نکته جالب این سخن امام، مخاطب آن است که من جمله از علما و ائمه جمعه هم نامبرده شده است. اما گویا سایت شخصی هاشمی رفسنجانی تازه به فکر حمایت از دولت قانونی جمهوری اسلامی ایران افتاده و در دولت نهم و دهم عمل به دستور تاریخی امام راحل را وظیفه ی شرعی خود نمی دانسته است!.

بر فرض اینکه اگر کسی هشت سال در این کشور نبوده باشد و از اخبار و عملکرد آقای هاشمی و اطرافیانش بی خبر باشد با دیدن این مطلب در سایت آقای رفسنجانی ، چه احساس اعتدالی به وی دست می دهد!

و شاید بهترین تیتر برای این خبر و عکس این باشد: “بدون شرح/ سایت هاشمی رفسنجانی: هشدار شدید امام درباره تضعیف دولت”

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.