• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

۳۰۰واحد صنعتی بابهره گیری از فناوری جدید جایگزین واحدهای فرسوده می شود

  • کد خبر : 1520
  • 05 شهریور 1392 - 21:41
۳۰۰واحد صنعتی بابهره گیری از فناوری جدید جایگزین واحدهای فرسوده می شود

 نایب رییس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ۳۰۰ واحد صنعتی جدید با استفاده از فناوری های به روز جایگزین واحدهای فرسوده در سطح کشور می شود.محمد رضا خانمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح علاوه برکاهش […]

 نایب رییس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ۳۰۰ واحد صنعتی جدید با استفاده از فناوری های به روز جایگزین واحدهای فرسوده در سطح کشور می شود.محمد رضا خانمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح علاوه برکاهش مشکلات و معضلات موجود، رونق اقتصادی بیش از گذشته در این واحدها ارتقا می یابد.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: با نوسازی واحدهای صنعتی مشکل دارعلاوه بر رفع اشتغال و تورم ناشی از آن فرصت های شغلی جدیدی نیز ایجاد می شود.
وی گفت: رمز موفقیت و توسعه یافتگی کشورهای پیشرفته بهره گیری از فناوری های نوین در حوزه صنعت است.
خانمحمدی افزود: هم اکنون کشورهای توسعه یافته فناوری های نوینی را در حوزه های استراتژیک و تاثیرگذاری مانند نفت استفاده کرده اند که این مهم از ابعاد گوناگون نتایج سودمندی به دنبال داشته است.
خانمحمدی افزود: دربودجه سال جاری ۹۰ هزار میلیارد ریال برای تامین نقدینگی در نظر گرفته شده بود که با یک رای کمتر به تصویب نمایندگان نرسید.
وی با اشاره به اینکه لایحه ارائه شده به دلیل عدم تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قالب یک طرح اجرا می شود اظهار کرد: در صورت تحقق این طرح بخشی از معضلات موجود واحدهای صنعتی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.