• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

برنامه‌های فرهنگی با قوت بیشتری در زنجان دنبال می شود

  • کد خبر : 1618
  • 06 شهریور 1392 - 8:08
برنامه‌های فرهنگی با قوت بیشتری در زنجان دنبال می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دیدار با مدیر کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : برنامه های فرهنگی با قوت بیشتری در زنجان دنبال می شود . به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی ۳۰ مرداد ماه سالجاری با اعلام این مطلب افزود : اداره کل […]

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دیدار با مدیر کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : برنامه های فرهنگی با قوت بیشتری در زنجان دنبال می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی ۳۰ مرداد ماه سالجاری با اعلام این مطلب افزود : اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای توسعه فرهنگ دینی تا کنون برنامه های موفقی را برای اصناف و از جمله تاکسیرانان ، پرستاران و آرایشگران زنجان انجام داده است .

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی با قوت بیشتری در سطح استان زنجان دنبال می شود اظهار داشت : اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با ساماندهی تشکلهای دینی توانسته در بسیاری از برنامه ها در سطح کشور الگو باشد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد : اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در حوزه های مختلف فرهنگی با اصناف زنجان همکاری دارد و این اداره کل جایگاه بسیار خوبی در سطح استان در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی دارد .

حجت الاسلام دشتکی به اجرای برنامه های فرهنگی برای بازاریان اشاره کرد و گفت : این اداره کل در طول سالهای گذشته برنامه های متنوعی را برای بازاریان اجرا کرده تا فرهنگ دینی را بیش از پیش در بین این اقشار نهادینه کند .

وی ابراز داشت : امروز برخی ها تلاش دارند تا فرهنگ غربی را در بازار پیاده کنند که با تلاش های صورت گرفته تا کنون به اهداف شوم خود نرسیده اند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه باید حافظ ارزشهای اسلامی و دینی بود تصریح کرد : امروز هجمه های زیادی از سوی استکبار بر علیه فرهنگ دینی وارد می شود و سازمان تبلیغات اسلامی پاسبان دفاع از ارزشهای دینی است و این سازمان با اعزام صدها روحانی و مبلغ به نقاط دور افتاده کشور به امر توسعه و ترویج ارزشهای دینی می پردازد .

وی در ادامه به اهمیت مسجد در کنار بازار اشاره کرد و گفت : نقش بازاریان در شکل گیری انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و شایسته است برنامه های مختلف فرهنگی برای این اقشار برگزار شود .

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد : مدیریت تشکلهای دینی باید با جدیت دنبال شود و امروز نقش و اهمیت تشکلهای دینی بر کسی پوشیده نیست و امروز تشکلهای دینی در جذب و هدایت مردم به برنامه های فرهنگی بسیار موفق عمل کرده اند .

وی ادامه داد : باید برخی از آسیب ها در تشکلهای دینی با ارائه آموزش های لازم به حداقل برسد و در این راستا برنامه های بسیار خوبی در سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان بر تقویت محتوای برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت : باید برای تقویت محتوای برنامه های فرهنگی و دینی از نظرات صاحب نظران بهره گرفت .

وی در ادامه به نقش روحانیون مستقر در مناطق مختلف شهری و روستایی اشاره کرد و گفت : امروز به برکت نظام اسلامی روحانیون مستقر با حضور در نقاط دورافتاده کشور به امر ترویج برنامه های دینی می پردازند .

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.