• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی در خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 1640
  • 06 شهریور 1392 - 12:47
کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی در خرم دره برگزار شد

با حضور نادر پناه زاده،کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی در خرم دره برگزار شد.  به گزارش نبض سحر، دوازدهمین جلسه کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری استان زنجان با حضور نادر پناه زاده در روستای ویستان شهرستان خرمدره برگزار شد. میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: این جلسه در قالب اردوی یک […]

با حضور نادر پناه زاده،کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی در خرم دره برگزار شد.

 به گزارش نبض سحر، دوازدهمین جلسه کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری استان زنجان با حضور نادر پناه زاده در روستای ویستان شهرستان خرمدره برگزار شد.

میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: این جلسه در قالب اردوی یک روزه با موضوع تحقیق و منبع یابی برای فیلمنامه نویسی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی با یکی از محققان منطقه به نام ناصر حسین خانی، نویسنده کتاب “خرمدره پنجره سبز تاریخ” عنوان کرد و بیان داشت: این محقق در حال حاضر کتابی مربوط به موسیقی محلی منطقه در دست چاپ دارد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه جلسه فیلمنامه نویسی در روستای ویستان خرممدره برگزار شد، افزود: این روستا هنرمندان موسیقی عاشقی زیادی را پرورش داده است.

وی ادامه داد: تقریبا همه اهالی روستای ویستان ضمن انجام کار کشاورزی و دامپروری به هنر موسیقی عاشقی و ساخت ابرازآلات این هنر به صورت سنتی روی آورده اند.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر اهداف برگزاری اردو در شهرستان خرمدره اشاره کرد و اظهار داشت: بهره برداری از ادبیات شفاهی و داستان های فولکلور منطقه به عنوان تحقیق و منبع یابی برای فیلمنامه نویسی از جمله اهداف برگزاری این اردو بود.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه این جلسه فیلمنامه نویسی یکی از هنرمندان موسیقی عاشقی به نام “عاشق شیرمحمد” با ساز دست ساز خود به اجرای یکی از کهن ترین قصه های شفاهی و فولکلور منطقه به نام “شیرین و بیرچک ” پرداخت.

یادآور می شود، کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی با حضور نادر پناه زاده، از فعالان عرصه فیلم سازی استان زنجان از (۱ تیرماه ) سال ۹۲ در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

پایان خبر//

منبع: موج رسا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.