• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

دایی: برخی‌ فقط وقتی سردشان است دست به جیب‌شان می‌کنند/ می‌دانم چه کسانی دنبال شایعه‌سازی هستند

  • کد خبر : 1698
  • 07 شهریور 1392 - 8:36
دایی: برخی‌ فقط وقتی سردشان است دست به جیب‌شان می‌کنند/ می‌دانم چه کسانی دنبال شایعه‌سازی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید آقایان ۱۰ برابر هدایتی پول داشته باشند اما یک ‌بار دست به جیب‌شان نکردند و فقط در سرما این کار را می‌کنند. علی دایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک ما با یک تیم بزرگ و […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید آقایان ۱۰ برابر هدایتی پول داشته باشند اما یک ‌بار دست به جیب‌شان نکردند و فقط در سرما این کار را می‌کنند.

علی دایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک ما با یک تیم بزرگ و بسیار باهوشی باید روز جمع رقابت کنیم. فولاد امسال با پنج پیروزی پشت سر هم شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. آنها با هماهنگی که داشته‌اند نتایج بسیار خوبی را کسب کردند.

وی افزود: ما هم در زمین خودمان یعنی در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد بازی می‌کنیم و شناخت بسیار خوبی را از فولاد خوزستان داریم. در این هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و فقط متأسفانه کمی مصدومان‌مان شرایط را متفاوت کردند.

دایی ادامه داد: من باز هم می‌گویم شناخت‌مان از فولاد بسیار خوب است و ان‌شاءلله سعی می‌کنیم در این بازی به سه امتیاز کامل برسیم. ما می‌خواهیم ان‌شاءلله با کمک خدا جبران شکست قبلی را داشته باشیم تا در جدول شرایط‌مان به مراتب بهتر شود. امیدوارم که به هدف‌مان برسیم.

دایی درباره اظهاراتی که بر ضد حسین هدایتی پس از پرداخت پول عجمان مطرح می‌شود، گفت: متأسفانه در این فوتبال ما هرکسی کار خیری را در این فوتبال انجام می‌دهد بعضی‌ها چون خودشان دست‌شان از این مورد کوتاه است به دنبال کوچک کردن کارهای بزرگ هستند. من معتقدم در این شرایط هدایتی کار بسیار بزرگی را برای پرسپولیس انجام داد. ایشان یک کار ملی را به خاطر پرسپولیس و هوادارانش به نمایش گذاشت و کسانی که صحبت و حرف‌های متفاوت می‌زنند یا از روی ندانستن است و یا اینکه دلایل دیگری دارد که خودشان بهتر می‌دانند.

وی افزود: خلعتبری بدون شک جزو سرمایه‌های ملی فوتبال ما است پس دلیلی ندارد که فردی را بزنیم که او را حمایت کرده است. هدایتی با کمکی که به پرسپولیس کرد باعث شد تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود.

دایی ادامه داد:‌ من معتقدم شاید برخی‌ها باشند که ده‌ها برابر هدایتی پول داشته باشند اما هرگز جرأت ندارند که دست‌شان به جیبشان برود. کسی که به خاطر نام ایران و هواداران پرسپولیس چنین کاری را انجام می‌دهد ما همه باید از ایشان تشکر کنیم نه اینکه با صحبت‌های بی‌ارتباط و بی‌خود بخواهیم این فرد را بزنیم. کاری که هدایتی انجام داد خیلی‌ها شاید داشته باشند اما آن را انجام نمی‌دهند.

وی تأکید کرد: شما نگاه کنید موقعی که در مملکت ما اراده‌ای نبود که این موضوع توسط مراجع دیگر و مقامات دولتی حداقل به خاطر خلیج فارس حل شود و فقط همه صحبت کردند تا خودشان را نشان دهند یک نفر آمد و پا گذاشت تا این مسئله را حل کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به نظر من این موضوع جای خیلی تشکر دارد، شما نگاه کنید تمام صحبت‌هایی که انجام شد از وزارت امور خارجه گرفته تا فدراسیون فوتبال همه حرف زدند و هیچکس عمل نکرد. وزارت ورزش و جوانان نیز فقط حرف زدند، من متأسفم برای کسانی که می‌آیند و فقط حرف می‌زنند که ما می‌توانستیم این مشکلات را حل کنیم، هیچکس نمی‌تواند به طور یقین بگوید در پرونده قضایی قبول یا برنده می‌شود چون اصلاً درباره این موضوع تضمینی وجود ندارد اما برخی‌ها که این حرف‌ها را می‌زنند بیایند و تضمین بدهند که این کارها را انجام می‌دهند. سپس درباره این موضوعات حرف بزنند. در فوتبال ملی ما کم مشکل نیست و همه از خدایشان است که بدون هزینه این مسائل حل شود اما هیچکس نمی‌تواند تضمینی دهد، تازه شما اگر بخواهید این مسائل را در فیفا پیگیری کنید مطمئن باشید تا می‌توانند جوابی به شما نمی‌دهند، شما پرونده وینگادا را نگاه کنید بعد از پنج سال تازه رأی پرونده ایشان داده شد.

وی افزود: وینگادا در ایران مربیگری می‌کرده و اگر بخواهیم حساب کنیم که چقدر طول کشید که از طریق فیفا به پولش رسید خودتان قضاوت کنید. برخی‌ها معتقدند ما سرمایه خودمان در فوتبال را بسوزانیم و پس از شش ماه یا یک سال پرونده را به فیفا بفرستیم که تازه آن را ورق بزنند، مطمئن باشید تا موقعی که فیفا بخواهد این پرونده را بررسی کند و رأی بدهد نوه‌های خلعتبری نیز به فوتبال می‌آیند و پا به توپ می‌شوند. متأسفانه همه برای خودمان فقط کار می‌کنیم و به دنبال کمک کردن به یکدیگر در فوتبال نیستیم حتی کسانی را که به دنبال کمک ملی به فوتبال هستند به جای تقدیر و دلگرمی با چنین صحبت‌هایی آنها را می‌زنیم. به نظرم این افراد با حرف‌های بی‌ارزش‌شان فقط خودشان را خراب می‌کنند. من یکبار این حرف را می‌زنم اگر کسی در این مملکت آمد و یکبار برای این کارها فقط دست به جیبش کرد درباره این مسائل حرف بزند اما متأسفانه برخی‌ها فقط وقتی که سردشان می‌شود دست به جیب خود می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند. پس بهتر است راجع به این حرف‌ها زیاد بحث و صحبت نکنیم چون فایده‌ای ندارد.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از افرادی که پس از بازی با نفت اعلام کرده بودند که حال او بد شده بود و برخی‌ها که نوشته بودند او سکته کرده، گفت:‌ ببخشید این حرف‌های بی‌ارزش جواب دادن ندارد. مادر من همیشه به من می‌گوید دشمنان آدم از این مریضی‌ها می‌گیرند، نه خود آدم. خدا را شکر من بعد از بازی با نفت از فردا سر تمرین بودم و همیشه هم همه من را می‌بینند. من می‌دانم این شایعات از کجا نشأت می‌گیرد و چه آدم‌های بی‌ارزشی به دنبال این شایعات هستند و یا می‌خواهند برای من شایعه‌سازی کنند. خدا را صد هزار مرتبه شکر در سلامت کامل هستم و مطمئن باشید کسانی که این شایعه را درست می‌کنند، گریبانگیر خود و خانواده‌هایشان خواهد شد نه من!

دایی در پایان درباره حمایت هواداران نیز گفت: من از هواداران می‌خواهم فقط برای تشویق تیم خود بیایند و پرسپولیس را در این شرایط حمایت کنند، مطمئنا همیشه گفته‌ام اگر آنها پشت ما باشند ما می‌توانیم راحت‌تر به نتایج دلخواه برسیم که ان‌شاءالله هواداران همیشگی ما روز جمعه با حمایت از پرسپولیس عاشقانه ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.