• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

کشف ۴۲۴ کیلو گرم مواد مخدر در زنجان

  • کد خبر : 1695
  • 07 شهریور 1392 - 8:30
کشف ۴۲۴ کیلو گرم مواد مخدر در زنجان

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: در پنج ماهه نخست امسال پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به کشف و ضبط ۴۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر شده است. به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شیر محمدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مواد مخدر استان، افزود: در راستای جلوگیری  ازپدیده شوم مواد مخدر پلیس مبارزه […]

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: در پنج ماهه نخست امسال پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به کشف و ضبط ۴۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شیر محمدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مواد مخدر استان، افزود: در راستای جلوگیری  ازپدیده شوم مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات گسترده ای در این زمینه انجام داده است.

وی اظهار داشت: در راستای کشف و ضبط مواد مخدر  نیز هزار و ۴۳ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در ۱۸ مرحله ۱۲۰ دستگاه خودرو از این قاچاقچیان توقیف شدو همچنین ۱۳  باند تهیه و توزیع نیز دستگیر و پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ شیر محمدی با تاکید بر اینکه باید مرکز نگهداری و درمانی برای معتادان در استان راه‌اندازی شود گفت: در شرایطی اقدامات پلیس مثمر ثمر خواهد بود  که این افراد پس از دستگیری وارد پروسه درمان و نگهداری شوند در غیر این صورت کارها ناقص باقی می‌ماند.

وی  همچنین به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع حشیش در استان طی چند روز گذشته اشاره کرد و یادآورشد: در این رابطه ۱۳ کیلوگرم از این باند حشیش کشف شد و اعضاء باند نیز که مواد خود را از استان البرز تهیه می‌کردند دستگیر و روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.