• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

آمریکا با سیاست‌های خباثت آمیز در صدد نجات اسرائیل غاصب است

  • کد خبر : 1752
  • 08 شهریور 1392 - 17:11
آمریکا با سیاست‌های خباثت آمیز در صدد نجات اسرائیل غاصب است

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط به فکر منافع نامشروع خود هستند، گفت: آنها با سیاست‌های خباثت آمیز خود درصدد نجات اسرائیل هستند. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار […]

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط به فکر منافع نامشروع خود هستند، گفت: آنها با سیاست‌های خباثت آمیز خود درصدد نجات اسرائیل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت:  امام صادق (ع) حجت و خلیفه خدا بر بشریت بود.

وی افزود: امام جعفر صادق (ع) ۴ هزار شاگرد و عالم در رشته‌های مختلف تربیت کرد و نهضت علمی آن حضرت اسلام را احیا و نجات داد.

امام جمعه خرم‌دره با محکوم کردن ارعاب و تهدید مردم سوریه توسط آمریکا و چند کشور غربی گفت: سه سال است که مثلث شوم عبری، عربی و غربی با سرکردگی شیطان بزرگ علیه مردم و دولت قانونی سوریه جنگ راه انداخته‌اند.

نورپور اضافه کرد: طی سه سال گذشته هزاران هزار تروریست با نقشه اسرائیل و انگلیس و دلارهای عربستان و قطر برای به آشوب کشاندن سوریه استخدام و اجیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته مردم مظلوم سوریه با سلاح‌های اهدایی آمریکا قتل عام می‌شوند، ادامه داد: تازه‌ترین بهانه واهی برای حمله به سوریه سلاح شیمیایی است.

امام جمعه خرم‌دره اضافه کرد: آیا شما چند کشور قیم دنیا هستید؟ آیا واقعا دل شما به حال مردم سوریه می‌سوزد؟ آیا شما طرفدار حقوق بشر هستید؟

وی با تاکید بر دروغ گویی کشورهایی که بر طبل جنگ می‌کوبند، تصریح کرد: دروغ می گویید، شما سه سال است که مردم سوریه را می‌کشید.

نورپور به اقدامات آمریکا و دیگر هم پیمانانش در دیگر کشورها اشاره و ادامه داد:  آنها چندین سال است که بی‌مهابا در افغانستان، عراق و فلسطین آدم می‌کشند.

وی اضافه کرد: آمریکا و هم قطارانش همواره از آدم کش‌ها حمایت کرده و می‌کنند، تنها چیزی که برای آنها ارزش نداشته و ندارد، جان انسانهای مظلوم است.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط  به فکر منافع نامشروع خود هستند، افزود:  آنها با سیاست‌های خباثت آمیز خود درصدد نجات اسرائیل هستند.

این خطیب جمعه تاکید کرد: هر گونه اقدام بر ضد سوریه به ضرر کشورهای غربی و فرزند نامشروعشان اسرائیل تمام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر دولتمردان آمریکا ذره‌ای عقل داشته باشند خود را به خاطر وسوسه‌های اسرائیل در باتلاق سوریه گرفتار نمی‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام خدمت امام جمعه محترم حاج آقا نور پور ، از زحمات بی شائبه و دلسوزانه حضرتعالی در ارشاد و راهنمایی عموم مردم کمال تشکر را داریم و بسی بخود می بالیم که شهرمان از آن هنگام که مزین به برپایی نماز جمعه شد ، شکر خدا به برکت این فریضه الهی و حضور گسترده مردم و مسئولین تفاوت بی شماری از همه جهات نموده است . باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.