• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است

  • کد خبر : 1758
  • 08 شهریور 1392 - 17:20

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دولت افزود: طی ۳۵ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب، تروریست ها خسارات مادی و معنوی بسیاری را […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دولت افزود: طی ۳۵ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب، تروریست ها خسارات مادی و معنوی بسیاری را به نظام اسلامی وارد کرده اند و ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریست جهانی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین حمایت کننده، مشوق و برنامه ریزی تروریست های بین المللی در سراسر جهان، دولت مستکبر آمریکا است، به شهادت ۱۷ هزار نفر به دست منافقان کور دل در جمهوری اسلامی اسلامی ایران اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: شهادت این ۱۷ هزار نفر در زمانی غیر از جنگ تحمیلی و انقلاب، کارنامه ننگینی در جمهوری اسلامی برای ایادی استکبار و منافقان بر جای گذاشته است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه هشتم شهریور روز مبارزه تروریسم است، افزود: دولت آمریکا و ایادی آن به بهانه‌های مختلف همه افراد مختلف را در جهان ترور می‌کنند و  ۲ هزار مسئول ایرانی نیز توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

وی  آمریکا را پایه‌گذار تروریسم در جهان دانست و افزود: هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است.

حجت الاسلام خاتمی افزود:  هفته دولت با خون دو شهید گرانقدر انقلاب اسلامی رجائی و باهنر رنگین است.

وی   با بیان اینکه انفجار دفتر نخست وزیری توسط ایادی آمریکا و منافقین موجب شد تا خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی به شهادت برسندافزود: مدت خدمتگزاری رجائی به یک ماه هم نرسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هر کسی برای رضای خدای تلاش کند در جامعه ماندگار می‌شود افزود: شهید رجائی نیز برای کسب رضای خداوند متعال از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تروریست کارنامه ننگینی در نقاط مختلف جهان دارد افزود: دیده‌بانی مقام معظم رهبری با هوشیاری و آگاهی هدایت جامعه موجب نقشه بر آب شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیئت دولت در حضور مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری بزرگوارانه از دقت، تدبیر و سرعت عمل رئیس جمهور تقدیر کردند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام روحانی فرد با سابقه‌ای در انقلاب اسلامی است، افزود: مبارزات انقلابی و مواضع درست وی در طول ۳۴ سال گذشته از دیگر ویژگی‌های روحانی است.

وی بر ضرورت جلوگیری از تخریب دولت توسط برخی افراد تاکید کرد و افزود: نباید فقط بخش خالی لیوان را دید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دولت و مجلس عزم جدی برای خدمت دارند، افزود: ‌انتخاب وزرا با آرای بالا  از خدمات مهم مجلس محسوب می‌شود.

حجت الاسلام خاتمی  با بیان اینکه انتخاب وزرا با آرای بالا نشان از عزم دولت و مجلس برای همکاری است، افزود: باید تذکرات مقام معظم رهبری مورد توجه دولت باشد.

وی  با اشاره به اتفاقات سوریه افزود: مقاومت مردم و مسئولان سوریه موجب شد تا نقشه حمله به این کشور توسط آمریکا رقم نخورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کنگره آمریکا حمله سوریه را تایید نکرد، افزود: با وجود عدم تایید از سوی کنگره اوباما خواستار حمله سوریه بود که ناموفق شد.

حجت الاسلام خاتمی  با اشاره به اینکه ملت سوریه در مقابل هر تهاجمی ایستادگی می‌کند، افزود: رزمندگان اسلام اجازه دخالت در امور سوریه را نمی‌دهند.

وی به تهدیدات صورت گرفته از سوی آمریکا برای آغاز جنگ علیه سوریه اشاره کرد و واکنش رییس جمهور جوان این کشور را اقدامی شجاعانه برای شناخت دشمن اصلی سوریه خواند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مردم سوریه در دو سال گذشته به خوبی در مقابل تروریست های جنایتکار ایستادگی کردند، پاسخ فرمانده سپاه قدس مبنی بر اینکه سربازان و کماندوهای آمریکایی باید پیش از حمله به سوریه به فکر آماده کردن تابوت خود باشند، کوبنده و دندان شکن عنوان کرد.

وی هشتم شهریور را روزی ننگین در کارنامه استعمارگران عنوان کرد و افزود: تجزیه ایران از برنامه‌های استعمارگران بود که ناکام ماند.

حجت الاسلام با بیان اینکه هر تجاوزی به ایران منجر به تقسیم‌بندی و تجزیه ایران در بخش‌های مختلف شده است، افزود: با پیروزی انقلابی اسلامی تا کنون وجبی از خاک کشور به غیر واگذار نشده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام اجازه ندادند وجبی از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد، افزود: مقاومت و ایستادگی مردم ایران موجب شد تا خاک کشور اشغال نشود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.