• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9

تشکیل ۶۸۶ فقره پرونده تخلف در استان زنجان

  • کد خبر : 1742
  • 08 شهریور 1392 - 12:33
تشکیل ۶۸۶ فقره پرونده تخلف در استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی مرداد ماه سال‌جاری ۶۸۶ فقره پرونده تخلف در استان زنجان تشکیل شده است. مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع ۵۹۵ فقره از پرونده‌های تشکیل شده طی مرداد ماه سال‌جاری ارزش ریالی ۵۰۰ هزار ریال و کمتر […]

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی مرداد ماه سال‌جاری ۶۸۶ فقره پرونده تخلف در استان زنجان تشکیل شده است.

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع ۵۹۵ فقره از پرونده‌های تشکیل شده طی مرداد ماه سال‌جاری ارزش ریالی ۵۰۰ هزار ریال و کمتر از آن داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۸۱ فقره از پرونده‌های تشکیل شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان طی مرداد ماه سال‌جاری به ارزش ریالی بیشتر از ۵۰۰ هزار ریال و کمتر از ۱۰ میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: ۱۰ فقره از پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی عمده و خرده‌فروش نیز ارزشی بیش از ۱۰ میلیون ریال داشته است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه ۲۰۷ فقره گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان طی مرداد ماه سال‌جاری دریافت شده است، تصریح کرد: ۸۴ مورد از گزارشات و شکایات دریافتی در طول این مدت منجر به عدم تشکیل پرونده و یا رضایت شاکی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۴۵ فقره از پرونده‌های تشکیل شده در استان متعلق به شهرستان زنجان است، یادآور شد: ۵۱ فقره از پرونده‌ها نیز مربوط به شهرستان ابهر است.

شریفی با بیان اینکه طی مرداد ماه سال‌جاری ۴۲ فقره پرونده در شهرستان خرم‌دره تشکیل شده است، ادامه داد: ۳۲ فقره پرونده نیز در شهرستان خدابنده تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده توسط مجمع امور صنفی در شهرستان ایجرود ۱۳ فقره اعلام شده است، اذعان داشت: سه فقره پرونده نیز در شهرستان ماهنشان تشکیل شده است.

انجام ۸۰۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه طی مرداد ماه سال‌جاری ۸ هزار و ۸۴۴ فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار مورد بازرسی نیز از واحدهای صنفی عمده و خرده‌فروش شهرستان ابهر صورت گرفته است.

وی افزود: در مجموع طی مرداد ماه سال‌جاری ۵۱۱ فقره بازرسی نیز از واحدهای صنفی شهرستان خدابنده صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.