• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

سردار کوثری:اسرائیل مثل جنگ ۳۳ روزه نمی تواند با التماس کار را به آتش بس ختم کند

  • کد خبر : 1755
  • 08 شهریور 1392 - 17:15
سردار کوثری:اسرائیل مثل جنگ ۳۳ روزه نمی تواند با التماس کار را به آتش بس ختم کند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اسرائیل پس از جنگ ۳۳ روزه و هشت روزه با التماس از چنگال جبهه مقاومت برهد و کار را به آتش بس ختم کند اما این بار در صورت حماقت آمریکا جنگ تا یکسره شدن کار اسرائیل ادامه خواهد داشت. به گزارش نبض سحر، سردار محمد کوثری اظهار […]

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اسرائیل پس از جنگ ۳۳ روزه و هشت روزه با التماس از چنگال جبهه مقاومت برهد و کار را به آتش بس ختم کند اما این بار در صورت حماقت آمریکا جنگ تا یکسره شدن کار اسرائیل ادامه خواهد داشت.

به گزارش نبض سحر، سردار محمد کوثری اظهار داشت: پس از محاصره عناصر تکفیری در نقاط مختلف کشور سوریه نزدیک شدن ارتش سوریه به پیروزی نهایی اسرائیل با دستپاچگی عجیبی بیش از گذشته احساس خطر کرد.

کوثری گفت: این احساس خطر باعث شد که اسرائیل در شرایطی قرار بگیرد که آمریکا و غرب و حتی سازمان ملل را به کمک بطلبد تا با راه انداختن یک جنگ روانی و تراشیدن بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه علم حمله به این کشور را بلند کنند.

وی ادعای حمله به سوریه را یک جنگ روانی برای کند کردن حرکت ارتش پیروز اسد در جنگ با تکفیری ها عنون کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جنگ های ۳۳ روزه و هشت روزه را اسرائیل توانست که با التماس به جبهه مقاومت به آتش بس ختم کند اما این بار در صورت هر گونه حماقتی از سوی آمریکا کار اسرائیل یک سره خواهد شد.

کوثری خطاب به کشورهای عربی حامی اسرائیل گفت: اینها هم باید بدانند که حرف اول را در منطقه جبهه مقاومت می زند و کشورهایی مثل عربستان وقطر باید فکری به حال آینده خود بکنند.

وی در پایان اظهار داشت: البته در صورت حمله به سوریه به نظر می رسد چاه های نفت کشورهای عربی اهداف خوبی برای موشک های سوری هستند.

منبع:مرصادنیوز

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.