• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

موشک‌های سوریه ، سرنوشت حمله احتمالی را تعیین خواهد کرد

  • کد خبر : 1866
  • 09 شهریور 1392 - 11:13
موشک‌های سوریه ، سرنوشت حمله احتمالی را تعیین خواهد کرد

منابع نظامی در ارتش سوریه از آمادگی کامل ارتش این کشور برای هرگونه حمله احتمالی به خاک سوریه خبر دادند. به گزارش نبض سحر، برخی منابع نظامی سوریه از آمادگی ارتش این کشور برای پاسخ کوبنده به هر گونه حمله احتمالی به خاک این کشور خبر دادند. این در حالی است که ارتش سوریه همچنان […]

منابع نظامی در ارتش سوریه از آمادگی کامل ارتش این کشور برای هرگونه حمله احتمالی به خاک سوریه خبر دادند.

به گزارش نبض سحر، برخی منابع نظامی سوریه از آمادگی ارتش این کشور برای پاسخ کوبنده به هر گونه حمله احتمالی به خاک این کشور خبر دادند. این در حالی است که ارتش سوریه همچنان به عملیات‌های نظامی خود علیه گروه های مسلح در خاک سوریه ادامه می دهد.

این منابع نظامی همچنین خاطرنشان کردند: موشک‌های سوریه تکیه گاه اصلی پاسخ به حمله احتمالی به سوریه است و هدف اصلی موشک های سوریه در صورت حمله احتمالی به خاک این رژیم «اسرائیل» خواهد بود.
این در حالی است که رژیم صهیونیستی از چند روز قبل پناهگاه‌های خود را آماده کرده و شهرک نشینان صهیونیستی به تمیز کردن و آماده ساختن این پناهگاه ها از ترس حملات نظامی سوریه پرداختند.
این منابع نظامی در ادامه افزودند: پیش‌بینی محافل سیاسی و تحلیلگران این است که آمریکا حمله نظامی خود را با موشک هایی که از ناوهای آمریکایی شلیک می شود آغاز کند و سپس جنگنده های انگلیسی پایگاه های سوریه را هدف قرار دهند. چرا که ایالات متحده آمریکا جنگنده های خود را در مقابله با سیستم دفاع موشکی سوریه که اطلاع دقیقی از قدرت آن ندارد، قربانی نخواهد کرد.
این منابع در ادامه خاطرنشان کردند: با توجه به تعداد نیروهای پیاده نظام سوریه و سازماندهی آن، ورود نیروهای پیاده نظام غرب به خاک سوریه بعید است. چرا که در این صورت نیروهای آمریکا و انگلیس باید منتظر کشتار تمام عیار و تلفات سنگین باشند.
این منابع نظامی در رابطه با حملات هوایی اظهارداشتند: سیستم دفاع موشکی سوریه طی بیست سال اخیر روز به روز پیشرفت داشته و سیستم‌هایی قوی و بی نظیر است و هر یک از این سیستم ها محورهای خاصی را به طور مناسب پوشش می‌دهند که این مساله باعت شد بسیاری از کارشناسان غربی به این نکته اذعان کنند که سیستم دفاع هوایی سوریه از جمله قویترین سیستم‌های دفاعی در جهان و قویترین سیستم دفاع هوایی در خاورمیانه است.
منابع نظامی در ادامه پیرامون حملات موشکی غرب عنوان کردند: احتمال دارد که حملات موشکی غرب، غیر نظامی‌های سوری را هدف قرار دهد که این مساله نگران کننده است اما این مساله به معنای آن نیست که معادله برهم خواهد خورد و گروهک های مسلح در سوریه در نبردهای میدانی تعادل را ایجاد کنند.
این منابع همچنین تاکید کردند: قدرت سیستم موشکی سوریه بسیار بالاست و طوری طراحی شده تا به طور آشکار ظاهر نشوند و این به معنای آن است که سیستم موشکی سوریه به دور از تهدیدهای آمریکا خواهد بود و این سیستم طوری طراحی شده که برای شرایط مشابه امروز در سوریه قدرت خود را حفظ نموده و خطری آن را تهدید نکند.
این منابع در ادامه خاطرنشان کردند که بیشترین کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که گروهک‌های مسلح در خاک سوریه را برای ورود به پایتخت تشویق کند که این مساله نیز با توجه به حضور و نحوه انتشار ارتش سوریه در دمشق و اطراف آن، غیر ممکن است و حمله این گروهک ها به پایتخت به معنای خودکشی ان هاست.
این منابع نظامی در پایان تاکید نمودند: این موشک‌های سوریه است که سرنوشت جنگ احتمالی را مشخص خواهد کرد که این موشک‌ها در معرض هدف آمریکا نیستند.
منبع: فارس
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.