• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

چرا رفسنجانی در انتخابات ۸۸ به شکست‌خوردگان توصیه‌های امروز را نکرد

  • کد خبر : 1787
  • 09 شهریور 1392 - 9:23
چرا رفسنجانی در انتخابات ۸۸ به شکست‌خوردگان توصیه‌های امروز را نکرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس این سوال را مطرح کرد که چرا هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۸ مواضعی را اتخاذ نکرد که شکست‌خوردگان آن اقدامات را انجام ندهند.حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «مهمتر از خلق حماسه، حفاظت […]

نماینده مردم اصفهان در مجلس این سوال را مطرح کرد که چرا هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۸ مواضعی را اتخاذ نکرد که شکست‌خوردگان آن اقدامات را انجام ندهند.حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «مهمتر از خلق حماسه، حفاظت از آن است تا فرصت‌طلبان و شکست خوردگان سیاسی، آن را آلوده به اقدامات افراطی و تفریطی نکنند»، گفت: مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در قبال مسائل مختلف برای مردم روشن است.

وی با اشاره به موضع گیری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نماز جمعه ۲۶ تیرماه ۸۸ در نماز جمعه تهران اظهار داشت: پس از آن روز موضع وی برای مردم کاملا روشن شد.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه نقش اطرافیان آقای هاشمی رفسنجانی با مسائل گوناگون به خصوص فتنه برای ملت روشن است، تصریح کرد: مردم کاملا از اقدامات بیت آقای هاشمی و اطرافیان وی، آگاهی دارند.

وی با اشاره به موضع اخیر آیت الله هاشمی از وی پرسید که چرا در جریان انتخابات ۸۸ این مواضع را نگرفت تا شکست خوردگان انتخابات آن اقدامات را انجام ندهند.

سالک با تاکید بر اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان فتنه ۸۸ مواضع را که باید می‌گرفت، اتخاذ نکرد، گفت: حال که امروز ملت ایران حماسه آفریدند، طرح چنین مسائلی جای سوال دارد.

سالک اضافه کرد: در شرایطی که آمریکا علیه سوریه و همچنین اسرائیل و غرب برای از بین بردن بیداری اسلامی متحد شده و به دنبال مسلمان‌کشی هستند و شاهد وجود گرانی در داخل کشور هستیم، طرح مباحث اینچنینی زمینه تشنجات فکری و مشغولیات را پدید می‌آورد.

این نماینده مردم در خانه ملت همچنین گفت: در حالی که در داخل کشور به آرامش نیاز داریم و همگان باید به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم کمک کنند طرح این مسائل جای تعجب دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=1787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.