• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

پرسپولییس فولاد را خم کرد

  • کد خبر : 1784
  • 09 شهریور 1392 - 9:21
پرسپولییس فولاد را خم کرد

تیم فوتبال پرسپولیس نوار بردهای فولاد را خم و با یک پیروزی پرگل به استقبال دربی رفت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور ۲۵ هزار تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار شد و بازی با نتیجه ۳ بر […]

تیم فوتبال پرسپولیس نوار بردهای فولاد را خم و با یک پیروزی پرگل به استقبال دربی رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور ۲۵ هزار تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار شد و بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه ۵ مسابقه با اشتباه دروازه‌بان فولاد خوزستان موقعیت گلزنی نصیب سرخپوشان پایتخت شد که فرزاد حاتمی با یک ضربه سر به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. حاتمی مهاجم فصل گذشته استقلال است که در این فصل به فولاد پیوست.

در دقیقه ۱۲ سیدجلال حسینی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. حسینی در این بازی بازوبند کاپیتانی را غیاب محمد نوری بر بازو بسته است.

در دقیقه ۶۹ پاس پیام صادقیان در محوطه جریمه فولاد به سید مهدی سیدصالحی رسید و او با یک ضربه فنی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

تک گل فولاد در دقیقه ۴+۹۰ توسط شریفات به ثمر رسید.

پرسپولیس که جمعه آینده باید در دربی پایتخت مقابل استقلال بازی کند با یک برد روحیه‌بخش و سه گل به دیدار رقیب دیرینه خود رفت. فولاد پیش از این بازی ۵ برد متوالی داشت و سرخپوشان پایتخت نوار بردهای فولاد را قطع کرد.

پرسپولیس دو هفته پیش هم ۱۰ نفره ملوان را در ورزشگاه آزادی شکست داده بود.

این دیدار قبل از دربی پایتخت در هفته هشتم برگزار می‌شود و نتیجه بازی برای سرخپوشان تهرانی قبل از دیدار با استقلال بسیار اهمیت دارد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. عالیشاه در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

با این برد پرسپولیس ۱۳ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و فولاد خوزستان هم با وجود این باخت صدرنشین لیگ باقی ‌ماند.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، میثم حسینی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، امید عالیشاه، محمد خانزاده، مهرداد کفشگری(از دقیقه ۸۴ محمد نوری)، سیدمهدی سید صالحی(از دقیقه ۸۸ یونس شاکری)،قاسم دهنوی، پیام صادقیان(از دقیقه ۹۰ غلامرضا رضایی)، رضا حقیقی

سرمربی: علی دایی

*ترکیب فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، وفا هخامنش، مهرداد جماعتی، امید خالدی، شهاب کرمی(از دقیقه ۴۶ اسماعیل شریفات)، مهدی نوری(از دقیقه ۸۰ مهدی بدرلو)، ایوب کلانتری، بختیار رحمانی، لوسیانو پریرا، فرزاد حاتمی(از دقیقه ۶۳ سروش رفیعی)

سرمربی: حسین فرکی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=1784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.