• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

حواشی سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران+تصاویر

  • کد خبر : 2051
  • 10 شهریور 1392 - 13:36
حواشی سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران+تصاویر

به گزارش نبض سحر، به نقل از سایت بلاغ، دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی در روز شنبه ۹ شهریور ماه در شهر شیرگاه مرکز شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می شود و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران ویژه این مراسم با دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار […]

به گزارش نبض سحر، به نقل از سایت بلاغ، دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی در روز شنبه ۹ شهریور ماه در شهر شیرگاه مرکز شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می شود و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران ویژه این مراسم با دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار مازندران، خواهد بود.

برپایه این گزارش از آنجائیکه سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها برای سخنرانی در این یادواره به مازندران نبوده و این سفر به گفته منابع مطلع چهار روزه خواهد بود با حواشی قابل تاملی  روبرو شد که میتوان به چند نمونه از آن اشاره کرد.

 

یکی از حواشی قابل تامل این بود که برخی مسئولین صرفا برای ورود هاشمی رفسنجانی به مسجد جامع شیرگاه ؛دیواره شبستان مسجد یعنی دیوار کنار منبر مسجد را شکافته و به جای آن دربی تعبیه نمودند که این اقدام موجب تعجب و اعتراض برخی از علما و خانواده شهدا و همچنین امام جماعت مسجد و مامومین شد.

و نکته جالب توجه دیگر ،برخی منابع از جمله دولت بهار، نوشته اند علاوه بر اینکه تمام شهر از بنرها و عکس های هاشمی رفسنجانی پر شده  تردد خودروها در سطح شهر شیرگاه ممنوع و کلیه مغازه های شهر هم ملزم شدند که در روز مراسم تعطیل باشند.

لازم به ذکر است هزینه سفر ۴ روزه هاشمی رفسنجانی به مازندران علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد آیت‌الله حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی و استراحت به همراه خانواده در مناطق جنگلی سوادکوه، نور و کلاردشت، به هزینه دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای هاشمی انقلابی بودنتان را ثابت کنید اگر می توانید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.