• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

منعی برای شروع به کار عملیات عقب‌نشینی در محل پادگان تیپ ۱۶ مستقل زرهی زنجان وجود ندارد

  • کد خبر : 2007
  • 10 شهریور 1392 - 9:13
منعی برای شروع به کار عملیات عقب‌نشینی در محل پادگان تیپ ۱۶ مستقل زرهی زنجان وجود ندارد

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ منعی برای شروع به کار عملیات عقب‌نشینی در محل پادگان تیپ ۱۶ مستقل زرهی زنجان وجود ندارد، گفت: بازگشایی معبر در این محل در هفته دفاع‌مقدس آغاز خواهد شد. به گزارش نبض سحر به نقل از ایسنا، “محمد رئوفی‌نژاد” صبح امروز در مراسم بازگشایی و کلنگ‌زنی خیابان واقع در […]

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ منعی برای شروع به کار عملیات عقب‌نشینی در محل پادگان تیپ ۱۶ مستقل زرهی زنجان وجود ندارد، گفت: بازگشایی معبر در این محل در هفته دفاع‌مقدس آغاز خواهد شد.

به گزارش نبض سحر به نقل از ایسنا، “محمد رئوفی‌نژاد” صبح امروز در مراسم بازگشایی و کلنگ‌زنی خیابان واقع در محدوده پادگان تیپ ۱۶ مستقل زرهی بازگشایی معبر در این محل را برای رفاه حال شهروندان ساکن در منطقه حایز اهمیت دانست و اظهار کرد: اجرای این طرح جزو وعده‌های داده شده بود که محقق شد.

 وی تصریح‌ کرد: از ابتدای ورود به استان زنجان، قول‌هایی به مردم داده بودیم که خوشبختانه موفق به انجام آن شده‌ایم و آخرین وعده ما در رابطه با کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی است که امیدواریم به زودی این امر محقق شود، چرا که ما به عنوان مسئول، موظف به انجام وظیفه هستیم.

 نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه بازگشایی معبر در محل پادگان نیز جزو قول‌های داده شده بود که در سال ۸۲ در سفر مقام معظم رهبری به تصویب رسیده بود، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، همکاری لازم را با مسئولان استانی داشتند و امروز شاهد آغاز به کار هستیم.

 وی ادامه داد: بر اساس قول داده شده شهرداری در کم‌ترین زمان ساخت دیوار برای محوطه پادگان را آغاز خواهد کرد و در این رابطه همه مجموعه‌های ذی‌ربط موظف به همکاری هستند.

 رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه تاخیر در جابه‌جایی پادگان تا حدودی امری عادی بود، چرا که باید سلسله مراتب را سپری می‌کردیم، افزود: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که در استان مخالفتی با این موضوع نداشتند.

 معاون عمرانی استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه جابه‌جایی پادگان‌ها در همه شهرها در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به توسعه شهرها و محصور شدن پادگان‌ها این کار صورت می‌گیرد و در شهر زنجان نیز با توجه به مشکلات ترافیکی و همچنین امنیت پادگان‌ها این تصمیم اتخاذ شده است.

 “علی‌اکبر کریمی” خاطرنشان‌ کرد: زمین مناسبی برای انتقال پادگان ارتش زنجان در نظر گرفته شده که چهار برابر فضای فعلی است و امیدواریم کار انتقال هرچه سریع‌تر آغاز شود.

 وی با تاکید بر اینکه ترافیک شهر باید ساماندهی شود، گفت: در شمال‌غرب زنجان که پادگان نیز در این محل واقع شده است، شاهد افزایش ترافیک هستیم که این امر نیاز به بازگشایی معابر جدید برای سهولت در رفت و آمد شهروندان است.

 این مقام مسئول ادامه داد: با بازگشایی این معبر و همچنین احداث کمربندی شمالی، بسیاری از مشکلات تردد شهروندان در مناطق مختلف برطرف خواهد شد.

 در این مراسم شهردار زنجان نیز به آمادگی شهرداری برای احداث دیوار پادگان اشاره و اظهار کرد: اولویت شهرداری در اجرای پروژه‌ها عقب‌نشینی پادگان و بازگشایی معبر در این محل است.

 “حبیب‌الله ملایی‌یگانه” با بیان این مطلب، اظهارکرد: معابر فعلی واقع در شهرک غرب و منطقه اسلام‌آباد زیبنده مردم نیست و برای رفع مشکل برای با تمام توان وارد کار شد.

“علیرضا بهرامخانی”، رییس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با بازگشایی این معبر مشکلات ترافیکی اتوبان ۲۲ بهمن برطرف خواهد شد، گفت: یکی از دغدغه‌های شهرداری این بود که این مسیر بازگشایی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.