• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر خرمدره انجام شد

  • کد خبر : 2224
  • 12 شهریور 1392 - 18:13
مراسم تحلیف اعضای شورای شهر خرمدره انجام شد

به گزارش نبض سحر صبح امروز اعضای ۹ نفره شورای شهر خرمدره با حضور در فرمانداری خرمدره و با انجام مراسم تحلیف کار خود را به عنوان چهارمین  اعضای شورای شهر، شهرستان خرمدره شروع نمودند.در این مراسم حجت محمدی کارشناس شورای اسلامی فرمانداری ضمن اشاره به انتخابات۲۴ خرداد و خلق حماسه سیاسی توسط مردم از […]

به گزارش نبض سحر صبح امروز اعضای ۹ نفره شورای شهر خرمدره با حضور در فرمانداری خرمدره و با انجام مراسم تحلیف کار خود را به عنوان چهارمین  اعضای شورای شهر، شهرستان خرمدره شروع نمودند.در این مراسم حجت محمدی کارشناس شورای اسلامی فرمانداری ضمن اشاره به انتخابات۲۴ خرداد و خلق حماسه سیاسی توسط مردم از زحمات کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در خرمدره تقدیر و تشکر کرد

وی درادامه با اشاره به وظایف شورای شهر و مواد قانون اساسی مربوط به شوراهای اسلامی شهر از منتخبین مردم خواستار مطالعه دقیق این ماده ها شد تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

حجت محمدی شروع به کار شوراهار ا از تاریخ۱۲شهریور۹۲ اعلام کرد و گفت:هیئت رئیسه به مدت یک سال انتخاب می شود و حد نصاب رسمیت یافتن جلسات شوراها حضور۶اعضا می باشد.

در ادامه فرماندار خرمدره  هم با اشاره به انتخابات۲۴خرداد و حضور حداکثری مردم شهرستان خرمدره در خلق این حماسه سیاسی تقدیر و تشکر نمود.

نوری پور در ادامه با اشاره با آماری در خصوص انتخابات شهرستان سخنان خود را پیگیری کرد .

تعداد رای ماخوذه:۲۷۱۱۱۱ که۲۴۶۹۲رای صحیح می باشد و افراد زیر با کسب بالاترین رای به عنوان اعضای منتخب شورای شهر خرمدره انتخاب شده اند

۱-خانم لعیا جعفری سروجهانی نام پدر محمد علی دارای ۹۴۹۴ رای

۲-آقای علی مقدم نژاد نام پدر ولی اله دارای ۷۹۵۱ رای

۳-آقای علی داودی نام پدر فرج اله دارای ۷۰۴۹ رای

۴-آقای عباسعلی طاهری نام پدر حیدرعلی دارای ۶۳۲۳ رای

۵-آقای پرویز سعیدی مقدم نام پدر احسن الله دارای ۶۳۲۱ رای

۶-آقای روح الله آدینه نام پدر ابوالفضل دارای ۶۰۵۰ رای

۷-آقای محمد شاهسوند نام پدر اسماعیل دارای ۵۴۳۳ رای

۸-آقای علی بیگدلی نام پدر رمضان دارای ۴۹۳۱ رای

۹-آقای عین الدین رجبی ارهانی نام پدر محمود علی دارای ۴۲۹۵ رای

نوری پور در ادامه گفت: شورای شهر جدید نحوه ارتباط خود را با مردم مشخص کنند.

یکی از ضعف های شورای شهر قبلی عدم ارتباط با مردم بود.

وی در ادامه گفت:با دستگاه های اجرائی شهرستان تعامل و همکاری داشته باشید

نوری پور در پایان گفت:اولین کار شما برپائی نماز جماعت در شهرداری باشد که ما هر چه در دور گذشته گفتیم عملی نشد .

در ادامه جلسه علی داودی به عنوان رئیس سنی جلسه متن تحلیف را قرائت نمود وسایر اعضا هم تکرار نمودند و رسما از امروز کار خود را شروع نمودند.

انتهای خبر

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. بسمه تعالی
    باسلام وصلوات برخاتم پیامبران و ائمه ی معصومین (ع) وآرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و مسئولین دولت جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق و سربلندی برای منتخبین عزیزدوره ی چهارم در شورای اسلامی شهر خرم دره و شهرداری محترم و سایر دست اند کاران گرامی :
    احتراما نکاتی چند درمورد امور شهری که پیگیری آن ها مد نظر می باشد به اطلاع می رساند .
    ۱-در ورودی کمربندی ازسمت زنجان نیاز به اصلاح و عقب نشینی می باشد که در سال های گذشته حریم قانونی رعایت نشده و چهره زشتی به ورودی شهر داده است .
    ۲-متاسفانه میدان امام حسین (ع) از سمت دوربرگردان به سمت خیابان ولی عصر پهنا رعایت نشده و هنگام چرخش رانندگان بامشکل برخورد با اتومبیل های درحال تردد دارند که نیاز به اصلاح دارد .
    ۳-در آسفالت ریزی و جدول کشی خیابان جمهوری غربی به سمت میدان نماز تسریع داشته باشید .
    ۴-خیابان وصال نیاز به تعریض بعد آموزشگاه شاهد ابتدایی و ادامه آن تا میدان نمازرا دارد.
    ۵-در خیابان ولی عصر (عج) تنها یکی از همشهریان عقب نشینی نکرده و نیاز به مساعدت ایشان جهت گسترش پهنای خیابان به شدت احساس می شودچراکه هنگام تردد رانندگان و مردم از کمی عرض خیابان و پهنای زیاد پیاده رو شاکی هستند .
    ۶-بلوار وسط در خیابان امام (ره) در خروجی خیابان ولی عصر (عج) پهنای کمی دارد و هم عرض با پهنای خیابان ولی عصر نیست و نیاز به گسترش دارد واستاندارد نبوده وهمواره حادثه خیز است .
    ۷-میدان نماز نیاز به مهندسی دوباره دارد و در اطراف هم عقب نشینی ها کامل نیست و حادثه خیز می باشد . ( بدیهی است که در ساخت میادین ، قبلا ماکت آن را فراهم کنید تا مجبور به دوباره کاری تلف کردن سرمایه وهزینه نشوید و آن را به شور بگذارید . )
    ۸-در خروجی خیابان سپاه جنب درمانگاه شبانه روزی مهر ، دکه ای است که باید برداشته شود و به پهنای خروجی افزوده گردد و ایجاد پخی شدیدا نیاز است چون این خیابان ورود وخروجی زیادی دارد .
    ۹-متاسفانه در تمامی خروجی های خیابان های فرعی به اصلی یک عده باپارک غیرقانونی نیسان و وانت در حال فروش میوه هستند که باید به توسط راهنمایی و رانندگی محترم به محل های مناسب برده شوند چراکه به عدم دید و خروج بیش از حد اتومبیل خروجی از فرعی به اصلی و تصادف به بار می آورند .
    ۱۰- خیابان کمربندی شمالی که نیاز به بیان ندارد باید هرچه سریع تر بازگشایی شود .
    ۱۱- در خیابان مسجد جامع آقایی که دو واحد مغازه جنب بانک صادرات بنا نموده ، دیواربلوکی در پیاده رو بنا کرده و باعدم رعایت حریم ، مزاحم پیاده رو مسجد است که باید عقب نشینی را کامل انجام دهد چون چهره نمای مسجد جامع را بکلی زننده کرده است .
    ۱۲- برخی مردم سهوا یا به عمد زباله های خودرا در داخل و مسیر رودخانه در معرض دید مردم در کنار پل های آهنی می ریزند که نیاز به پاک نمودن و برخورد دارند .
    ۱۳-مسجد سیدالشهدا نیز همانند مسجد جامع نیاز به تعویض مکان و احداث میدان آزادی در محل آن به شدت سال هاست که عقب افتاده وباید هرچه سریع تر اجرایی شود چون روزهای پرتردد مردم دچار مشکل هستند . همه جا زمین و خانه خداست و در این ۵۰ ساله چندین مسجد در این شهر جابجا شده اند وتوسعه شهر مقدم بر احساسات است .
    ۱۴- خیابان هفده شهریور یا رازی در ادامه به شهر هیدج متصل گردند این شهر از بن بستی خارج می شود که نیاز به همکاری شهرداران و شورائیان هردو شهر لازم می باشد .
    ۱۵- در ادامه خیابان طالقانی به شهرک توریستی سوکهریز نیاز به تعریض خیابان و ایجاد شانه خاکی جهت پارک و جلوگیری از تصادفات به شدت لازم و ضروریست و زیبنده نیست که لذت عبور از این جاده ی توریستی با دغدغه و ترس سپری شود .
    ۱۶-درختان کاشته شده در این جاده هم باید بعد از عقب نشینی اصلاح شوند چون به عدم دید و تصادف منجر می شوند .
    ۱۷-خیابان مطهری در ابتدای سی دو متری جدول گذاری و تکمیل نشده است .
    ۱۸-خیابان سی دو متری ۲۰ سالی است که ساختش شروع شده اگردر تکمیلش بیش از این وقفه ایجاد شود مایه شرمندگی شهروندان و مسئولین را ببار خواهد آورد .
    ۱۹- در انتهای خیابان شریعتی به فنوش آباد یک دامداری هست که بوی گند و آزار دهنده آن هر مسافرو مهمانی که از سمت فنوش آباد وارد شهر شود را فراری می دهد ،لطفا نسبت به جمع آوری آن اقدام کنید .
    ۲۰- به طرح فاضلاب که با لوله های ۳۰ اینچی جوابگو نخواهد بود و در آینده مایه شرمندگی و هدر داد سرمایه خواهد بود ، سرعت پیشرفت دهید . این طرح همزمان با شهر ابهر شروع شد وگفتنی است که در داخل لوله ها آن ها آدم تردد می کرد !؟
    ۲۱- تقاطع قائم هم با عدم عقب نشینی و اصلاح مواجه هست که دست شما را می بوسد و سزاوار نیست در این شهر متمدن ۲ نفر آدم در مقابل خیل همشهریان ایستادگی کند . ای بزرگان قوم همتی دیگر شما را واجب است .
    ۲۲- در ساخت و سازهای مجتمع ها ( مهر و فرهنگیان ) دخالت داشته باشید و از ارائه پروانه ساخت به ساختمان هایی که مبلمان و زیبایی شهری را رعایت نمی کنند و تنها سازندگان آن ها به جیب خود می اندیشند را ، اجازه ساخت ندهید و در تمامی طرح ها و المان ها در ابتدا ماکت آن را ملاحظه نمایید و بعد پروانه بدهید متاسفانه همه مجتمع های در حال ساخت غیر استاندارد و مشکل دار و نازیبا و عدم نور گیر کافی و در یک کلام به همه چیز شبیهند الا خانه و هم اکنون آقای ایکس در ابتدای ورودی مجتمع شقایق بااحداث دیوار شکم دار مانع دید این مجتمع در خیابن امام شده است هرچند که هزاران مشکل دارد .
    ۲۳- سعی در جذب شرکت های بزرگ و سرمایه داران قدر ، برای شهرک صنعتی باشید واز فرار سرمایه های مادی و معنوی و مشتاقان کار به شهرهای همجوار، جلوگیری کنید ، جمعیت جوان شهر در حال کاستی است ، جوان به جایی کوچ می کند که در آنجا کار باشد .
    ۲۴- پارک ولایت هم چنگی به دل نمی زند چون هم کوچک و هم با مسافت دور و هم زمهریر آنجا در تابستان هم بیداد می کند ما در طول دانشگاه از این مسیر در سرما و کولاک خاطره خوبی نداریم چون یک کمربندی مداری سرمایی از اینجا عبور کرده و در سطح کره خاکی در شهر های مختلف قابل ملاحظه است .
    ۲۵- چرا هر طرحی را که در شورای سوم یک متر کار شده به نام تکمیل و احداث ، قلمداد کرده اند شما از این قاعده پیروی نکنید فهم مردم و همشهریان را بالاتر این امور بدانید .
    ۲۶- روبروی دانشگاه کار نیاز به چمن و گل کاری دارد و ناقص رها شده رسیدگی فرمایید ان جا آبروی شهر در معرض دید و قضاوت مهمانان است .
    ۲۷- به وضعیت تاکسی رانی و اینکه از ۲۵۰ تاکسی تنها ۱۵ تاکسی در هر مسیر کار می کنند و بقیه هم اول شب به خانه هایشان می روند را کنترل و با آنان که در خدمت رسانی کوتاهی می کنند و ازقانون فراری هستند را نظم و نظام بدهید .
    ۲۸- در بهبود وضعیت پارک کامیون ها که ا لی ماشا ا… هرروز به قافله شان افزوده می شود و خیابان های کم عرض شهر را ارث پدری خود می دانند و با جان و مال مردم بازی می کنند همانند شهر صائین قلعه سرعت دهید تا ۲۰ نفری هم از پارکینک و تمیر گاه اختصاصی و آژانس در داخل پارکنیگ ، بهره ببرند .
    ۲۹- پارک جنگلی که در تابلو مسیر یاب وعده آن را داده اید را سر و سامان دهید چون وجود آن لازمه شهر است و زیبنده نیست که این طرح به شکست بینجامد .
    ۳۰- در اداره ی تنها سی ان جی شهر که هر ماه ۳ ماه ، یک بار خواب و استراحت دارد و مایه ی شرمندگی شهروندان را در شهر های مجاور ، به ارمغان می اورد ، شما را بخدا کوکش کنید که کمتر بخوابد . سی ان جی شهید خاکی هم یادتان نرود .
    ۳۱- از باب تذکر اگر شهروندی نامه ای در مورد مسئولین و یا شهروندان به شما ارائه کرد ، محرم باشید . اهالی نامه ای در زمان آقای ….داده بودند وایشان هم نامه را به درب وی آورده و موجب کدورت شده بود . البته شما امانت داران صدیق هستید و قابل مقایسه نیستید .
    ۳۲- در ایجاد تاکسی و خطوط ویژه برای اهالی محترم سوکهریز و رحمت آباد مدیریت داشته و سرو سامانی به این مسیر بدهید تا رضایت این عزیزان و اینکه نسبت به آنان و رفت و آمد آن عزیزان به شهر بی تفاوت نیستید و به آنها بها می دهید و در جذب آنها ، نهایت دقت و و سواس را داشته باشید تا آنان کمتر دغدغه ایاب و ذهاب را داشته باشند .
    ۳۳- در قدم اول هم سعیتان بر جذب جوانان دارای ایده و طرح باشد و ایجاد انجمن شورا یاران جوان و شورای محل را مد نظر داشته باشید .
    ۳۴- بافت فرسوده شهر و ایجاد خیابان های جدید در مابین خیابان های جنوب شهر را فراموش نکنید که این مسئله شدیدا در آن جا احساس می شود و تغییر چهره شهر را از این مکان ها شروع کنید .( از مطهری به شریعتی – از هفده به رجایی و طالقانی- از شریعتی به میرزا کوچک –از چمران به مصطفی خمینی )
    ۳۵-کوچه ها هم جزو لاینفک این شهرند از آن هم بازدید داشته باشتید هم اکنون خیلی جاها آبفا کنده کاری کرده و شهرداری آسفالت ریزی نکرده است .
    ۳۶- کارت پارک در خیابان ها به شکست انجامید . آن رابرای کسب درآمد احیا کنید .
    ۳۷-علل به شکست انجامیدن و عدم توسعه ی فروشگاه های مجتمع بهاران را بررسی کنید.
    ۳۸- از گسترش فرهنگ «به من چه » در شهر جلوگیری کنیدو مردم و ریش سفیدان و معتمدین را در امور و جلسات دعوت کنید و از مشورت با انان بهره ببرید .
    ۳۹-در پاکسازی اذهان از کاربرد واژه های نامانوس« کهنه و تازه » به وسیله معلمین عزیز و تاکسی داران کمک بخواهید.
    ۴۰- در یک اقدام انقلابی برای خیابان سید جمال الدین وشهید بهشتی ، نامی واحد مانند «خیام شمالی و وسط و جنوبی و یا سعدی شمالی و وسط و جنوبی » که باید ۳۴ سال پیش اقدام می شد ، انتخاب و به این قائله ختم خیر دهید .

    ادامه دارد ….
    درپایان آرزوی توفیق روز افزون از خداوند متعال برای شما عزیزان را خواهنم .
    اردتمند شما فریدون کلانتری از فرهنگیان خ

  2. باسلام در صورت صلاح دید مطلب فوق در معرض دید عموم باشد . باتشکر

  3. خدا قوت انهایی که برای ابادانی خرمدره زحمت می کشند

  4. خرمدره عشق منه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.