• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
12

جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

  • کد خبر : 2281
  • 13 شهریور 1392 - 8:04
جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

سیستم عامل های آندروید و جاوا و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه […]

سیستم عامل های آندروید و جاوا و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.بازی ریاضی و زامبی – آندروید


با حل معادلات ریاضی حساب زامبی ها را برسید Math vs. Zombies: Math Workout – یک گیم زیبا و فکری که سرعت عمل شما را در شرایط بحرانی برای مقابله با زامبی های آدم خور به چالش و شما برای نابودی آنها از سلاح های ساده با در نظر گرفتن آسیبهایی که به این موجودات وارد میکنه باید استفاده کنید کیم دارای یک گیم پلی خوب برای اندروید شماست.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

بازی قهر و آشتی – سیمبین

 


بازی زیبای قهر و آشتی Huff and Puff شاید یکی از جالناکترین بازی های داستانی و زیبای ساخته شده برای گوشی های سیمبیانی بازی قهر وآشتی است که روایتی از چند گرگ را به تصویر میکشد تا برای مدت ها شما را با داستان های متفاوتشان سرگرم کنند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

رالی ۲۰۱۲ – جاوا

 


بازی جدید مسابقات رالی Championship Rally 2012 یک بازی مهیج برای گوشی های پلتفرم جاوا می باشد که شما به مسابقه با اتومبیل های دیگر می پردازید. در این گیم شما توانایی ارتقا ماشین خود را دارید بطوری که می تونانید خودرو خود را به سیستم توربو مجهز نمایید.

ویژگی ها:

– بازی در حالت های مختلف از جمله مسابقه سریع، اقدام جام جهانی .
– گاراژ اتومبیل، که در آن شما می توانید ویژگی های خودرو خود را تغییر دهید.
– آهنگ های ویژه برای مکان های مختلف.
– مدال و دستاورد های مختلف در بازی ها.
– گرافیک خوب، صدا و گیم پلی عالی

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.