• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

حضور ۹ هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در کلاس‌های درس

  • کد خبر : 2326
  • 13 شهریور 1392 - 11:30
حضور ۹ هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در کلاس‌های درس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۹ هزار و ۷۳۴ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره تحصیل خواهند کرد. احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۹ […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۹ هزار و ۷۳۴ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره تحصیل خواهند کرد.

احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۹ هزار و ۷۳۴ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره مشغول به تحصیل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و در این میان دانش‌آموزان باید با کسب علوم مختلف، در مسیر توسعه و تعالی نظام حرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف شوم خود بهره می‌گیرد که دانش‌آموزان باید با بصیرت کافی این توطئه‌ها را شناسایی کرده و با ارتقای سطح بصیرت دینی خود در راستای دفع این توطئه‌ها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، بیان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.

بختیاری با تأکید بر لزوم تداوم روحیه استکبارستیزی از سوی قشر دانش‌آموز، تصریح کرد: دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب‌، نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ نرم یک توطئه تمام‌عیار بر علیه دانش‌آموزان و جوانان را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌ها سعی در انحراف جوانان دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور، خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر از پیشرفت‌های علمی ما دچار وحشت و نگرانی شده‌اند و درصدد جلوگیری از این موضوع هستند که به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای در این راستا است.

وی با تأکید بر گسترش پژوهش‌های علمی، اضافه کرد: اگر قرار باشد که دانش‌آموزان پژوهنده باشند، باید معلمان نیز پژوهنده باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.