• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

استان زنجان آماده برگزاری همایش فرهنگ رضوی است

  • کد خبر : 2347
  • 13 شهریور 1392 - 14:40
استان زنجان آماده برگزاری همایش فرهنگ رضوی است

دبیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) استان زنجان از آمادگی این استان برای برگزاری همایش فرهنگ رضوی خبر داد. ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی در استان زنجان اظهار کرد: این همایش از سری […]

دبیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) استان زنجان از آمادگی این استان برای برگزاری همایش فرهنگ رضوی خبر داد.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی در استان زنجان اظهار کرد: این همایش از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شیوه‌های بهتر زیستن، کرامت انسان، ردیابی عناصر سازنده با شخصیت سالم و روانشناسی سلامت نفس از بخش‌های این همایش محسوب می‌شود، افزود:‌ اخلاق حرفه‌ای و سبک زندگی، مثبت‌نگری عامل شادی‌ زندگی، شیفتگی به خدمت عامل اعتلای جامعه و بایدها و نبایدهای زندگی اجتماعی از سرفصل‌های بخش سبک زندگی از منظر فرهنگ رضوی است.

دبیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش انجام شده است، افزود: علاقه‌مندان آثار خود را به این همایش ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همایش رضوی برای چندمین سال متوالی در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) در این همایش مورد توجه قرار می‌گیرد.

قاسمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند الگوهای مطلوبی را در این زمینه ارائه کند.

وی بر ضرورت استفاده از تجارب سایر همایش‌ها برای برگزاری مطلوب این همایش تاکید کرد و گفت: باید با بهره‌مندی از آیات و احادیث، سبک زندگی خانواده‌ها با سیره و سلوک اهل بیت (ع) محقق شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) استان زنجان ادامه داد: ۱۷۰ اثر با موضوع منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال شده است.

وی یادآور شد: این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه استان زنجان از سال ۸۵ اجرای این جشنواره را در استان با موضوعات پژوهشی بر عهده دارد، ادامه داد: مقالاتی از سراسر کشور با موضوعات پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شده است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های علما و فضلای استان در این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره از ظرفیت هیئت علمی و اساتید دانشگاه‌های استان زنجان استفاده می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با دهه کرامت‌ خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی از اول تا ۱۱ ذی‌القعده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش رضوی بیستم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این همایش در فرهنگسرای امام خمینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.