• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

پرنده‌های خشمگین؛ از حمله به مساجد تا فتح قله‌های فرهنگی پایتخت

  • کد خبر : 2343
  • 13 شهریور 1392 - 13:51
پرنده‌های خشمگین؛ از حمله به مساجد تا فتح قله‌های فرهنگی پایتخت

پرنده‌های خشمگین پس از آن که هویت اصلی خود را علیه ایران نشان دادند، بازارها و فروشگاه‌های تجاری مختص به کودکان و نوجوانان را به دست گرفتند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، بازی پرنده‌های خشمگین (Angri bird) یکی از پر مخاطب ترین بازی های رایانه ای به حساب می آید که در مدت زمان […]

پرنده‌های خشمگین پس از آن که هویت اصلی خود را علیه ایران نشان دادند، بازارها و فروشگاه‌های تجاری مختص به کودکان و نوجوانان را به دست گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، بازی پرنده‌های خشمگین (Angri bird) یکی از پر مخاطب ترین بازی های رایانه ای به حساب می آید که در مدت زمان کوتاهی توانست، پایتخت ایران را تحت سیطره‌‌ی نفوذ خود در آورد. این بازی در سال ۱۳۸۹ توسط کمپانی روویو (Rovio) که یک شرکت تولید کننده بازی‌های تلفن‌های همراه به حساب می آید، ساخته شده است.

شخصیت‌های اصلی این بازی پرنده‌های خشمگینی هستند که فرزندان‌شان خوراک خوک‌های سبز رنگی شده اند و این پرنده ها باید این خوک‌ها را که درون سازه‌هایی از جنس سنگ و شیشه و چوب پنهان شده اند را به کمک نوعی تیرکمان کشی و طی عملیاتی انتحاری نابود کنند.

این پرنده های خشمگین پس از آن که طرفداران بیشماری در سراسر دنیا از جمله ایران پیدا کردند، هویت ضد اسلامی و ضد ایرانی خود را نشان دادند به طوری که در مرحله ۹ جدیدترین نسخه این بازی با نام Fry Me To The Moon، کاربران باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آنها بروید که کاملا شبیه به نقشه کشور عزیزمان ایران است.

همچنین در مرحله ۱۰ این بازی نیز کاربران باید دست به به تخریب خانه‌هایی بزنند که شباهت زیادی به خانه های موجود در کشورمان دارد. قرار گرفتن این خانه ها روی سیاره ای شبیه به نقشه ایران و نمایان بودن “برج میلاد” در وسط آن دلیلی بر این مدعی است.

البته هویت خبیثانه سازندگان این بازی رایانه ای به این جا ختم نمی شود چون که آن ها در اقدامی ضد دینی در نسخه جدید بازی (Rovio mobile ltd ver: ۲.۲.۰) گیمرها را موظف به تخریب موانعی می کند که شباهت زیادی به مساجد مسلمانان دارد. سازندگان این بازی کاربران را موظف می کنند تا برای گذشتن از این مرحله، بارها و بارها دست به تخریب مسجد بزنند و خوک های داخل مسجد را از بین ببرند!

 

اما آن چیزی که جای تعجب و البته ریشه یابی دارد نفوذ تبلیغاتی محصول شرکت روویو در مراکز خرید پایتخت و سایر شهرهای کشورمان است. پرنده های خشمگین پس از آن که به صورت اپیدمی و بلوتوث وار وارد گوشی های آندروید شدند و در ادامه در اکثر گوشی موبایل ها و سیستم های کامپیوتری برای خود جا باز کردند، وارد مراکز خرید لوازم التحریر و پوشاک کودکان و نوجوانان شدند.

به هرحال مردم و اصحاب رسانه باید در مقابل نفوذ تبلیغاتی شرکت‌های ضد اسلامی- ضد ایرانی هوشیارتر باشند و جلوی ترویج آنها را بگیرند.
از سوی دیگر مسئولان و ناظران وزارت ارشاد که وظیفه نظارت بر لوازم التحریر، پوشاک و یا اقلام دیگر را دارند باید در خصوص جلوگیری از علائم ضد ارزشی تدابیر مناسبی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/خ

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.