• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

  • کد خبر : 2441
  • 14 شهریور 1392 - 15:50
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه […]

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.برنامه پاک کردن نرم افزارها – آندروید


نرم افزار بسیار پرکاربرد Easy Uninstaller Pro – Clean v2.2.2 برای اندروید که با استفاده از این برنامه می توانید نرم افزار ها و بازی های نصب شده برروی گوشی خود را uninstall نمایید,بدون باقی ماندن فایل ها اضافی بسیار قدرتمند و سریع برای گوشی های اندروید نسخه ۲.۱ و بالاتر. از ویژگی های این نسخه از برنامه Easy Uninstaller Pro میتوان به Uninstall history و Change language و Uninstall reminder اشاره کرد.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار ورزشی – سیمبین

 


نرم افزار ورزشی Sports Tracker ردیاب ورزش Symbian^3 Anna Belle – نرم افزار ارائه شده یک برنامه تنظیم دویدن در ورزش است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در هنگام دویدن میزان سرعت شما وتعداد قدم هایی که ورمیدارید را محاسبه و به کالری مصرفی تبدیل کند.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

اجرا همه فرمت های کتاب – جاوا

 


نرم افزار Anyview v3.2.28 یک برنامه به صورت جاوا میباشد که شما را قادر میسازد تا در تلفن همراه خود بتوانید فایل های txt , html , pdb , umd و همچنین فایل های JPG , GIF , PNG و با یونیکد های UTF-8 , Unicode , GB2312 را در موبایل خود مشاهده کنید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.