• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

دستیابی به افق‌های تازه هدف جشنواره شعر بسیج زنجان بود

  • کد خبر : 2464
  • 14 شهریور 1392 - 22:06
دستیابی به افق‌های تازه هدف جشنواره شعر بسیج زنجان بود

دبیر ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان گفت: دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب هدف ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان بود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مریم میری امشب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر بسیج در سال جاری افزود: ۱۵۶ اثر […]

دبیر ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان گفت: دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب هدف ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مریم میری امشب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر بسیج در سال جاری افزود: ۱۵۶ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی تا ۱۸ سال،۳۵ تا ۱۸و بالای ۳۵ سال برگزار شد، یادآور شد: از ۱۵ برتر و برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

دبیر ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان ادامه داد: انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان به منظور دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب و ایجاد زمینه تولید آثار شعری تازه و متعالی ششمین جشنواره شعر استانی را برگزار کرد.

وی افزود: انجمن طی برگزاری جشنواره جلسات مختلفی را برگزار و نتیجه جلسات و آثار رسیده را به سازمان گزارش کرده است.

میری با اشاره به آماده‌سازی پوستر و بنر این جشنواره تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری خاطرنشان کرد: اعلام فراخوان به کانون‌های بسیج هنرمندان استان تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری بود، افزود: جمع‌بندی آثار رسیده تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری انجام شد.

دبیر ششمین جشنواره شعر بسیج استان زنجان با اشاره به داوری آثار تا ۲۲ مرداد ماه سال جاری خاطرنشان کرد: جمع‌بندی امتیازهای داوران در ۲۸ مرداد ماه سال جاری اعلام شد.

وی از برگزاری جلسه مشترک اعضای انجمن، داوران استان و داور ناظر خبر داد و افزود: نتایج این جشنواره ۳۱ مرداد ماه سال جاری به سازمان ارائه شد.

میری با بیان اینکه در مجموع ۴۲ شاعر از استان زنجان در این جشنواره شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ۱۱ اثر در بخش برگزیده حائز رتبه شدند.

وی ادامه داد: چهار اثر با رای هئیت داوران شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.