• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

رشد ۱۶۰۰ درصدی شاخص‌های تبلیغات اسلامی استان زنجان

  • کد خبر : 2455
  • 14 شهریور 1392 - 19:58
رشد ۱۶۰۰ درصدی شاخص‌های تبلیغات اسلامی استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شاخص‌های تبلیغات اسلامی استان زنجان از سال ۸۳ تاکنون یک هزار ۶۰۰ درصد رشد داشته است. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در مراسم تودیع خود اظهار کرد: مردم باید خدمات مختلف سازمان تبلیغات اسلامی را با تمام وجود لمس و احساس کنند. وی با […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شاخص‌های تبلیغات اسلامی استان زنجان از سال ۸۳ تاکنون یک هزار ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در مراسم تودیع خود اظهار کرد: مردم باید خدمات مختلف سازمان تبلیغات اسلامی را با تمام وجود لمس و احساس کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان زنجان نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی و دینی دارند، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری از جایگاه منحصر به فردی در استان برخوردار هستند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: با همه تلاش‌های مسئولان حوزه فرهنگی استان زنجان در بخش‌های مختلف به ویژه سیاست گذاری و برنامه‌ریزی جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت حوزه‌های فرهنگی و دینی در اولویت برنامه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سازمان قرار دارد، تصریح کرد: در گذشته دیدگاه برنامه‌های این حوزه یک نگاه تحمیلی بود.

دشتکی با اشاره به اینکه امروز با توجه به اقدامات تبلیغات اسلامی برنامه‌‌ریزان نگاه ویژه‌ای به این حوزه دارند، گفت: این مشارکت‌ها درصد عمده‌ای از مشکلات را حل کرده است.

وی به ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان زنجان اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان از سال ۸۳ تاکنون در هشت شاخص مختلف فعالیت می‌کند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: این شاخص‌ها از سال ۸۳ تاکنون یک هزار ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه الگو بودن سازمان تبلیغات اسلامی در همه امور یکی از شاخص‌های این نهاد است، تصریح کرد: در حوزه بهره‌وری فعالیت قابل توجه و باور نکردی اتفاق افتاده است.

دشتکی با بیان اینکه در گذشته حدود ۲ هزار متر زیربنا به حوزه‌های فرهنگی و دینی اختصاص داده شده بود، گفت: در طول چند سال اخیر این زیربنا به ۲۰ هزار متر مربع افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نرم افزاری نیز رشد قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: در حوزه توسعه مراکز فرهنگی، هنری و مذهبی ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: تعداد این مراکز در طول سال‌های اخیر از چهار مرکز به ۷۴ مرکز ارتقاء یافته است.

وی اذعان داشت: همچنین تولیدات مکتوب هنری و فرهنگی شامل حمایت از برنامه‌های مساجد و آثار فاخر ۳۹۰ درصد رشد داشته است.

دشتکی با بیان اینکه تولیدات فضای مجازی سازمان تبلیغات اسلامی در گذشته فعال نبوده است، افزود: امروز در استان زنجان ۴۰ گیگا بایت فضای مجازی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان ۲۵ مقام استانی در منطقه، استان و کشور کسب کرده است، گفت: این سازمان در جشنواره شهید رجایی در چهار سال گذشته در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی رتبه برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.