• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

رونمایی از تنها تلفن هوشمندی که با کیفیت ۴K فیلمبرداری می کند

  • کد خبر : 2515
  • 15 شهریور 1392 - 11:38
رونمایی از تنها تلفن هوشمندی که با کیفیت ۴K فیلمبرداری می کند

درحالی که تنها دو روز دیگر تا برگزاری نمایشگاه بین المللی وسائل الکترونیک مصرف کنندگان در برلین باقی مانده، شرکت تایوانی ایسر با پیشی گرفتن از رقبای خود تنها تلفن هوشمند دنیا را که می تواند ویدئوها را با کیفیت آلترا اچ دی یا ۴K فیلمبرداری کند، رونمایی کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، تنها […]

درحالی که تنها دو روز دیگر تا برگزاری نمایشگاه بین المللی وسائل الکترونیک مصرف کنندگان در برلین باقی مانده، شرکت تایوانی ایسر با پیشی گرفتن از رقبای خود تنها تلفن هوشمند دنیا را که می تواند ویدئوها را با کیفیت آلترا اچ دی یا ۴K فیلمبرداری کند، رونمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تنها تلفن هوشمند دنیا با قیمت ۴K با عنوان لیکوئید S2 عرضه شده و کارکرد آن بیش از یک دوربین فیلمبرداری آلترااچ دی است. این فبلت پر ابهت دارای صفحه نمایش ۶ اینچی و یک پردازنده قوی، ۲ گیگ حافظه و یک صفحه نمایش اچ دی است.

این تلفن دارای ویژگیهای تأثیرگذاری چون توانایی عکاسی با صفحه قفل، تنظیمات جداگانه کانون عدسی و تنظیم حالت مطلوب برای عکاسی به طور پیش فرض است.

کارشناسان اعتقاد دارند که معرفی این تلفن هوشمند توسط ایسر با هوشمندی خاصی صورت گرفته است چرا که به نظر می رسد فبلتهای جدید سونی و سامسونگ دارای همان عملکرد آلترا اچ باشد.

انتظار می رود لیکوئید S2 در ماه اکتبر وارد بازار شود، اما ایسر هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است و تصدیق کرده که درحاضر قصد ندارد این دستگاه را خارج از اروپا عرضه کند.

مشتریان آمریکایی یا باید در انتظار ورود این دستگاه به فروشگاه ها بمانند و یا به جای آن گلکسی نت ۳ را خریداری کنند.

تنها پرسشی که به نظر می رسد هیچ کس نمی تواند به آن پاسخ دهد این است که کاربران با ویدئوهایی که با کیفیت آلترااچ دی تهیه می کنند چه کاری می توانند انجام دهند؟

صفحه نمایش این تلفن فقط اچ دی است و درحال حاضر در بازارهای اروپا و آمریکا تعداد تلویزیونها و مونیتورهایی که دارای کیفیت آلترا اچ دی هستند بسیار معدود است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.