• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

آمریکا در صورت حمله به سوریه گرفتار گرداب خواهد شد

  • کد خبر : 2542
  • 15 شهریور 1392 - 21:15
آمریکا در صورت حمله به سوریه گرفتار گرداب خواهد شد

امام جمعه خرم‌دره گفت: آمریکا در صورت حمله به کشور سوریه گرفتار گرداب سختی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌دره درادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره به فراز «واعزکم بهداه» اشاره کرد و اظهار داشت: مومنان راستین نه در برابر خواهش‌های نفسانی و […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: آمریکا در صورت حمله به کشور سوریه گرفتار گرداب سختی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌دره درادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره به فراز «واعزکم بهداه» اشاره کرد و اظهار داشت: مومنان راستین نه در برابر خواهش‌های نفسانی و شهوات و وسوسه‌های شیطان نفوذ پذیرند و نه در برابر طاغوت و طاغوتیان اهل تسلیم و به هیچ وجه زیر بار ظلم، ننگ وعار نمی روند.

وی با بیان اینکه اصُولاً مؤمن حق ندارد خود را ذلیل و خوار کند، افزود: صادق آل محمد (ص) فرمود «خداوند تمام امورمومن رابه وی واگذارده است جز اینکه به او اجازه نداده است خود را ذلیل کند، مومن از کوه‌های سر به فلک کشیده عزیزتر و استوارتر است، زیرا با بیل و کلنگ می‌توان از کوه کاست، اما از ایمان و استواری مومن به هیچ‌وجه و با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان کاست.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: عفو و گذشت، مراعات انصاف، وحدت و انسجام، تلاش، صبر و قناعت شجاعت، ولایت پذیری و صداقت و بردباری و پرهیز از مردم آزاری، چشم‌پوشی از دنیا ازعوامل عزت است.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز میلاد با برکت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت افزود: حضرت معصومه (س) در بین همه امامزادگان همچون خورشیدی می‌درخشد و در روایات ائمه (ع) به عظمت یاد شده است.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه حضرت معصومه (س) بهترین الگوی دختران و زنان ما است، ادامه داد: عفاف او، حجاب او، ایمان و تدین او و بویژه ولایت مداری آن حضرت بهترین سرمشق دختران ماست.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور گفت: ۱۷شهریور از ایام الله و نشانگر مقاومت، صلابت، شجاعت و ایستادگی ملت انقلابی ایران در برابر جنایتکاران است.

خطیب جمعه خرم‌دره با بیان اینکه ۱۷ شهریور گزارشگر جنایات رژیم ضد اسلامی و ضد انسانی رژیم ستمشاهی است، تاکید کرد: ۱۷ شهریور یادآور مظلومیت مردم عزیز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۱۷شهریور نشان داد که این ملت در راه خدا، برای اسلام عزیز برای استقلال، آزادی خود و برای آرمان‌های اسلامی و الهی خود خون می‌دهد، شهید می‌دهد، مجروح و جانباز می‌دهد ولی ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند، تصریح کرد: ملت ایران ذره‌ای در برابر اخم، ارعاب، تهدید، تحریم و شیطنت خناسان و دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل تزلزل به خود راه نمی‌دهد و مردانه در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نورپور در ادامه ضمن محکوم کردن حمله احتمالی آمریکا به سوریه گفت: سرکرده همه شیاطین دنیا آمریکای ملعون برای تامین امنیت اسرائیل غاصب و نجات تروریست‌های آدم کش، سوریه را تهدید به حمله نظامی کرده و از آن طرف هم آل‌سعود وهابی ذلیلانه همه هزینه‌های حمله به یک کشوراسلامی را متقبل می‌شود، که جای تاسف دارد.

وی تاکید کرد: آمریکا و همه اذنابش بدانند در صورت عملی شدن این حماقت تاریخی و حمله به سوریه خود را بیشتر بدنام‌تر و رسواتر ساخته و موجب تشدید نفرت مردم دنیا خواهد شد و در نهایت آمریکا و جنگ افروزان منطقه در باتلاق بزرگی گرفتار خواهند شد که نجات از آن به این آسانی نخواهد بود.

امام جمعه خرم دره درادامه به اجلاس سراسری نماز که باپیام مقام معظم رهبری آغازشداشاره کرد و گفت: امیدواریم همه مردم و مسئولین و روحانیون به توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توجه کنند.

وی در ادامه با تبریک آغاز به کار شورای جدید یاد آورشد: شوراهای شهر ضمن حفظ و تقویت اتحاد و انسجام خود از دوباره‌کاری و انجام کارهای غیرضروری اجتناب کرده و صادقانه به مردم و نظام اسلامی خدمت کنند و ازکارهای فرهنگی و دینی غفلت نکنند و بدانند این چند روز مسولیت امانتی در نزد آنان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.