• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

رسیدگی به امور مردم مورد توجه شوراها باشد

  • کد خبر : 2528
  • 15 شهریور 1392 - 15:47
رسیدگی به امور مردم مورد توجه شوراها باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رسیدگی به امور مردم باید مورد توجه شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گیرد. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک آغاز شوراهای اسلامی شهر و روستا از نمایندگان قبلی این شورا در زنجان […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رسیدگی به امور مردم باید مورد توجه شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک آغاز شوراهای اسلامی شهر و روستا از نمایندگان قبلی این شورا در زنجان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید برای رفع مشکلات مردم کوشش کنند، افزود: رسیدگی به امور مردم باید مورد توجه شوراها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت به میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود که الگوی همه زنان جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید از ائمه اطهار الگوگیری کنند، خاطرنشان کرد: ائمه معصومین (ع) الگوی کامل برای مردم محسوب می‌شوند.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت الگوی گیری زنان جامعه به ویژه دختران از حضرت معصومه (س) تاکید کرد و گفت: برکات وجودی این حضرت در کشور ایران به خوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل مبارک حضرت موسی بن جعفر (ع) در ایران دارای آثار بسیاری است، خاطرنشان کرد: گوشه و کنار ایران اسلامی از برکات وجودی نسل امام موسی‌بن جعفر (ع) بهره می‌گیرد.

*قیام ۱۷ شهریور سرنوشت ساز است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۷ شهریور این روز را از روزهای سرنوشت‌ساز برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: مردم متدین تهران در قیام ۱۷ شهریور عزیزان خود را تقدیم نظام اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در چنین روزی در برابر توپ  تانک رژیم پهلوی ایستادند، افزود: این ایستادگی موجب شد تا انقلاب اسلامی پایدارتر به روند خود ادامه دهد.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت گرامیداشت این روز تاکید کرد و گفت: از دیدگاه امام خمینی (ره) این قیام آموزنده و بیدار کننده جامعه است که باید آثار و برکات آن به نسل جوان جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه در چنین روزی ملت ایران با دست خالی در برابر گلوله‌های رژیم پهلوی ایستادند، خاطرنشان کرد: خداوند مزد چنین ایستادگی را به ملت ایران داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی افزود: آیت‌الله مدنی دومین شهید محراب و ذوب در ولایت بود.

وی با بیان اینکه این عالم ربانی به تمام معنا در ولایت ذوب بود، خاطرنشان کرد: وی عاشق انقلاب، امام و نظام اسلامی بود.

*امامزادگان باید به بقاع فرهنگی تبدیل شوند

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز امامزادگان ، بقاع متبرکه را مکانی مقدس برای انسان‌سازی عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری امامزادگان باید به بقاع فرهنگی تبدیل شوند.

وی امامزادگان را مکانی برای ظلم‌ستیزی و استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: همه قطعنامه‌های راهپیمایی‌ها در این مکان قرائت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز سقوط برج‌های دوقلوی آمریکا افزود: ۱۱ ستامبر توطئه آمریکائی بود.

وی با بیان اینکه این روز به بهانه مبارزه با تروریسم آغاز حمله نظامی آمریکا به برخی کشورها بود، خاطرنشان کرد:‌ این روز مقدمه‌ای برای رسیدن رژیم غاصب اسرائیل به خاورمیانه جدید بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به نیل تا فرات رژیم غاصب اسرائیل خاطرنشان کرد: سیطره اقتصادی رژیم جعلی اسرائیل بر مناطق اقتصادی و نفت‌خیز خاورمیانه از توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری طرح خاورمیانه جدید رسیدن رژیم جعلی اسرائیل به خواسته های خود با پنجه نظامی است، افزود: ایستادگی و مقاومت تنها گزینه در برابر توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=2528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.