• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

حضو ۱۰۲۷ کلاس اولی در مدارس خرم‌دره

  • کد خبر : 2666
  • 16 شهریور 1392 - 19:11
حضو ۱۰۲۷ کلاس اولی در مدارس خرم‌دره

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۲۷ دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس شهرستان خرم‌دره حضور پیدا می‌کنند. احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تعداد ۹ هزار و ۷۳۴ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره مشغول به تحصیل خواهند […]

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۲۷ دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس شهرستان خرم‌دره حضور پیدا می‌کنند.

احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تعداد ۹ هزار و ۷۳۴ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره مشغول به تحصیل خواهند شد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۲۷ دانش‌آموز سال اولی در مدارس شهرستان خرم‌دره حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از تقوای دینی و نماز نوجوانان و جوانان ما هراس دارند، ادامه داد: حجاب دانش‌آموزان تیری به قلب دشمنان قسم خورده این نظام است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره تصریح کرد: در این راستا دانش‌آموزان باید با رعایت حجاب اسلامی در مسیر حراست از آرمان‌های امام و شهدای گلگون کفن گام بردارند.

وی افزود: باید فرزندانی تربیت کنیم که شایسته جامعه مهدوی باشند و از همه دانش‌آموزان نیز می‌خواهیم که همت و تلاش کنند تا یک جنبش عظیم و مجاهدت گسترده برای کسب علم و معرفت و ادب در ایران آغاز شود تا بتوانیم شعار نه شرقی و نه غربی‌، جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی را جامه عمل بپوشانیم.

بختیاری با اشاره به تلاش دشمن برای زدودن اعتقادات پاک از جامعه اسلامی ایران، اذعان داشت: در این راستا باید تمامی تلاش خود را به کار گرفته و دانش‌آموزان را با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنیم.

وی ابراز داشت: دانش‌آموزان امروز مدیران و مسئولان آینده کشور هستند که باید از هم‌اکنون در تربیت صحیح ایشان تلاش کنیم و با این امر در مسیر توسعه و تعالی نظام قدم برداریم.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به اهمیت مسائل پرورشی در مدارس، از تلاش‌های مربیان و معاونان پرورشی در انجام فعالیت‌های مختلف پرورشی‌ قدردانی کرد.

وی، موضوع پرورش را در ارزش مقدم بر آموزش دانست و یادآور شد: هر کجا به آموزش و پرورش بها داده شده، موفقیت بیشتر بوده و به همین دلیل مقام معظم رهبری طرح تحول بنیادین را مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.