• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

لزوم تلاش مسئولان برای کاهش مشکلات ترافیکی خرم‌دره

  • کد خبر : 2670
  • 16 شهریور 1392 - 17:51
لزوم تلاش مسئولان برای کاهش مشکلات ترافیکی خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان باید برای ساماندهی و کاهش مشکلات مربوط به امور ترافیکی شهرستان اقدام لازم را انجام دهند. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، عصر امروز در جمع مسئولان حوزه ترافیکی این شهرستان با اشاره به حساسیت امر ترافیک در سطح شهرستان خرم‌دره، اظهار داشت: مسئولان باید برای ساماندهی و کاهش مشکلات […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان باید برای ساماندهی و کاهش مشکلات مربوط به امور ترافیکی شهرستان اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، عصر امروز در جمع مسئولان حوزه ترافیکی این شهرستان با اشاره به حساسیت امر ترافیک در سطح شهرستان خرم‌دره، اظهار داشت: مسئولان باید برای ساماندهی و کاهش مشکلات مربوط به امور ترافیکی شهرستان با جدیت پیگیری‌های لازم را صورت داده و نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

وی با تأکید بر لزوم اجرای مصوبه‌های کمیته ترافیک شهرستان خرم‌دره به آغاز فصل بازگشائی مدارس اشاره و خواستار ایمن نمودن معابر اصلی شهر برای تردد دانش‌آموزان شد.

در این جلسه با توجه به درخواست فرماندهی نیروی انتظامی خرم‌دره در زمینه تعیین تکلیف حوزه درون شهری و برون شهری، پس از توضیحات رئیس راه و شهرسازی و رئیس پلیس راهور خرم‌دره، به دلیل عدم حضور نماینده شهرداری برای ارائه پاسخ قطعی و به منظور تعیین تکلیف نهایی این موضوع مقرر شد که جلسه تخصصی طی یک هفته آینده با دعوت از مسئولان استانی و شهرستان برای رفع معابر مورد اختلاف بین شهرداری و راه و شهرسازی تصمیم لازم اتخاذ شود.

در این جلسه مسئله نصب چراغ راهنمایی در تقاطع امیر کبیر با بلوار امام خمینی‌(ره) به دلیل وجود نقطه حادثه‌خیز مطرح و مقرر شد در یک برنامه کوتاه مدت تا زمان اتمام بازگشایی کامل مسیر امیرکبیر شمالی تا میدان مادر، شهرداری خرم‌دره با هماهنگی دفتر فنی فرمانداری نسبت به اجرای سرعتکاه در لاین شمالی و جنوبی بلوار براساس استانداردهای فنی لازم و نصب چراغ راهنمایی چشمک زن اقدام کند.

همچنین مقرر شد برای رعایت سهم عبوری خودروها از طرف بلوار امیرکبیر، شهرداری خرم‌دره از مقابل فرمانداری تا ابتدای ورودی خیابان امام اقدام به نصب استوانه‌ای رفوژ میانی بلوار اقدام لازم را صورت دهد.

نصب سومین آینه محدب از طرف ورودی دانشگاه کار واحد خرم‌دره به زیرگذر کمربندی برای عبور ایمن وسایل نقلیه و همچنین نصب نرده یا گاردریل به منظور جلوگیری از سقوط خودروها به جلوی دانشگاه از کنار گذر ورودی به کمربندی روبروی دانشگاه کار واحد خرم‌دره از دیگر مصوبه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.