• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

مرد جوان طلبکار ۴ میلیونی خود را به قتل رساند+عکس

  • کد خبر : 2596
  • 16 شهریور 1392 - 12:03
مرد جوان طلبکار ۴ میلیونی خود را به قتل رساند+عکس

یک مرد جوان، طلبکار خود را به خاطر فرار از بدهی ۴ میلیون تومانی به قتل رساند. به گزارش نبض سحر به نقل از فارس، در ساعت ۱۳:۴۵ روز ۳ شهریور امسال یک فقره تصادف جرحی همراه با فرار راننده خودرو به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام […]

یک مرد جوان، طلبکار خود را به خاطر فرار از بدهی ۴ میلیون تومانی به قتل رساند.

به گزارش نبض سحر به نقل از فارس، در ساعت ۱۳:۴۵ روز ۳ شهریور امسال یک فقره تصادف جرحی همراه با فرار راننده خودرو به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی حدوداً ۵۰ ساله قصد داشته تا با مسدود کردن مسیر حرکت یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مانع از حرکت خودرو شود که راننده پراید با سرعت بالا شروع به حرکت کرده و پس از برخورد با وی به سرعت از محل متواری شده است.

ضمن انجام هماهنگی های لازم، مصدوم توسط عوامل اورژانس تهران به بیمارستان منتقل اما پس از گذشت یک روز و به علت شدت تصادف در مورخه ۴ شهریور فوت می نماید که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع تصادف به تحقیق از شاهدان پرداختند؛ تمامی شاهدان بالاتفاق و در اظهارات مشابه عنوان داشتند که در خیابان ۲۱۲ تهرانپارس و در مقابل در یک بنگاه خرید و فروش خودرو، مقتول قصد داشته تا با ایستادن در مقابل یک دستگاه خودرو مانع از حرکت خودرو شده اما راننده پراید که قصد فرار از محل را داشته ماشین را با سرعت و در دو رحله به مقتول زده و از محل خارج شده است.

همسر مقتول نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم از فردی به نام حسین ۳۵ ساله طلبکار بود و پس از مدتی این شخص را در خیابان ۲۱۲ تهرانپارس مشاهده می نماید و او را به داخل بنگاه رفیقش می برد تا درباره طلب ۴ میلیون تومانی خود با او صحبت کند.

 

حتی برابر اظهارات پسرم که در محل حضور داشت مقرر می شود تا این شخص یک سند مالی بابت بدهی اش به همسرم تحویل دهد اما ناگهان از بنگاه خارج و طبق اظهارات کسبه و اهالی محل، همسرم جلوی ماشین پراید ایستاده و می گوید پیاده شو اما این شخص با خودرو به وی زده و از محل متواری می شود.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده، هویت متهم پرونده شناسایی و در روز ۱۰ شهریور در منطقه تهرانپارس دستگیر، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.