• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

احداث مرکز تحقیقات دانشجویی در دانشگاه جامع مینو

  • کد خبر : 2691
  • 17 شهریور 1392 - 9:11
احداث مرکز تحقیقات دانشجویی در دانشگاه جامع مینو

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو گفت: این دانشگاه در نظر دارد فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع به عنوان مرکز تحقیقات دانشجویی احداث کند. تورج رحیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به رشته‌های گروه فنی و مکانیک موجود در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو اظهار داشت: رشته‌های کاردانی ساخت و […]

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو گفت: این دانشگاه در نظر دارد فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع به عنوان مرکز تحقیقات دانشجویی احداث کند.

تورج رحیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به رشته‌های گروه فنی و مکانیک موجود در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو اظهار داشت: رشته‌های کاردانی ساخت و تولید گرایش ماشین ابزار، کاردانی تأسیسات گرایش تبرید، کاردانی نقشه‌کشی صنعتی، کاردانی مکانیک تأسیسات صنعتی و مهندسی فناوری صنایع شیمیایی این رشته‌‌ها را شامل می‌شود.

وی به رشته‌های گروه فنی و برق اشاره و خاطرنشان کرد: رشته‌های کاردانی برق ابزار دقیق، کاردانی برق تکنولوژی کنترل، کاردانی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی کنترل و مهندسی الکترونیک در این دانشگاه رشته‌های گروه فنی و برق را شامل می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو تصریح کرد: رشته‌های کاردانی شبکه‌های کامپیوتری، کاردانی اینترنت و صفحات گسترده و کاردانی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از جمله رشته‌های گروه کامپیوتر این دانشگاه هستند.

وی افزود: کاردانی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری ارشد سامانه‌های جامع اطلاعاتی(IT) دیگر رشته‌های این گروه را شامل می‌شود.

رحیم‌پور با بیان اینکه گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه جامع مینو شامل رشته‌های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی حسابداری گرایش حسابرسی و کاردانی حسابداری صنعتی است، ابراز داشت: رشته‌های کاردانی مدیریت کسب و کار و کارشناسی حسابداری از دیگر رشته‌های این گروه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته طی سال‌های در این دانشگاه، تصریح کرد: این مرکز دانشگاهی در فضای ۱۰ هزار متر مربع کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: به منظور ارتقای کیفیت و توسعه فضای آموزشی اقدام به نوسازی یک ساختمان آموزشی دو طبقه با مساحت بالغ بر ۷هزار متر مربع شد که این ساختمان در فروردین ماه سال جاری  افتتاح و مورد استفاده قرار گرفت.

رحیم‌پور اضافه کرد: به دلیل اینکه این مرکز دانشگاهی تنها پایلوت صنایع غذایی در استان زنجان است در نظر دارد فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع به عنوان مرکز تحقیقات دانشجویی احداث کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.