• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

توقیف ۲۴۴ خوردو در جاده‌های استان زنجان طی هفته گذشته

  • کد خبر : 2735
  • 18 شهریور 1392 - 7:45
توقیف ۲۴۴ خوردو در جاده‌های استان زنجان طی هفته گذشته

جانشین پلیس راه استان زنجان از توقیف ۲۴۴ خودرو در جاده‌های استان زنجان طی هفته گذشته خبر داد. علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس راه زنجان در راستای تأمین امنیت جاده‌های استان اقدامات مختلفی را انجام و با رانندگان متخلف برخورد می‌کند. وی با ارائه گزارشی از اقدامات […]

جانشین پلیس راه استان زنجان از توقیف ۲۴۴ خودرو در جاده‌های استان زنجان طی هفته گذشته خبر داد.

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس راه زنجان در راستای تأمین امنیت جاده‌های استان اقدامات مختلفی را انجام و با رانندگان متخلف برخورد می‌کند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط پلیس راه استان طی هفته گذشته، تصریح کرد: طی این مدت ۲۴۴ خودرو در جاده‌های استان متوقف شده است که جرائم اغلب خودروهای توقیفی نداشتن گواهینامه، تخظی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان همچنین به توقیف ۱۲۳ موتورسیکلت در جاده‌های استان اشاره کرد و اذعان داشت: اجرای حرکات نمایشی و نداشتن کلاه ایمنی از جمله تخلفات رانندگان موتورسیکلت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به وقوع ۲ فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان، افزود: این تصادفات منجر به مرگ سه نفر شده است.

شیرمحمدی، تعداد تصادفات جرحی استان را نیز ۳۳ مورد اعلام کرد و بیان داشت: بر اثر این تصادفات رانندگی ۴۴ نفر مجروح شدند.

وی همچنین به وقوع ۲۷ تصادف خسارتی در جاده‌های استان طی هفته گذشته اشاره کرد و افزود: وقوع اغلب تصادفات بر اثر خواب‌آلودگی و خستگی راننده بوده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین علت تصادفات جاده‌ای عدم توجه به جلو با ۳۷ درصد است، اضافه کرد: همچنین از نظر زمانی نیز بیشترین تصادفات بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر رخ می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه کیلومتر یک تا ۳۰ کیلومتر نیز بیشترین آمار تصادفات را از نظر مکانی دارند، اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده ۳۹ درصد از تصادفات در این کیلومترها اتفاق می‌افتد.

شیرمحمدی همچنین با تأکید بر عدم رانندگی در زمان خستگی و خواب‌آلودگی، افزود: ۳۳ درصد از تصادفاتی که رخ می‌دهد به علت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=2735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.